Przetargi.pl
Roboty remontowe realizowane w systemie zaprojektuj i wykonaj dla zadania: Remont budynku nr 7 przy ulicy Bukowskiej 34 w Poznaniu

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60-811 Poznań, Bukowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 57 48 02 , fax. 261 57 72 04
  • Data zamieszczenia: 2020-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Bukowska 34
    60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 57 48 02, fax. 261 57 72 04
    REGON: 30206765400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe realizowane w systemie zaprojektuj i wykonaj dla zadania: Remont budynku nr 7 przy ulicy Bukowskiej 34 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są prace do wykonania w systemie „zaprojektuj i wykonaj” w zakresie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonania na jej podstawie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji z cegły oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku nr 7 przy ul. Bukowskiej nr 34 w Poznaniu. 2. W zakresie opracowania dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz wykonania na jej podstawie robot budowlanych wchodzi wykonanie: 1.1. Prace projektowe: 1.1.1. - inwentaryzacja budowlana, 1.1.2. - projekt budowlany i wykonawczy – remont budynku nr 7 przy ulicy Bukowskiej nr 34 w Poznaniu, 1.1.3. - przedmiary robót, 1.1.4. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 1.2. Roboty remontowo - budowlane: a) Wykonanie robót przygotowawczych, zabezpieczenie i wygrodzenie terenu prac. b) Montaż i demontaż rusztowania. c) Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej wraz z parapetami i kratami okiennymi. Należy pozostawić i odremontować/odmalować tylko kraty zamontowane w oknach zlokalizowanych w zachodniej, wyższej części budynku d) Demontaż i ponowny montaż istniejących rynien i rur spustowych, ewentualna wymiana zniszczonych fragmentów. Uwaga! Należy w montażu uwzględnić przeprowadzenie rur spustowych na wysokości gzymsu koronującego, na wzór zastosowanego w sąsiednim budynku przy ul. Szylinga 2. e) Usunięcie wszelkich korodujących kotew, belek, mocowań z elewacji, nie spełniających żadnej funkcji. f) Demontaż opraw, uchwytów oraz instalacji oświetlenia zewnętrznego na elewacji. g) Demontaż i ponowny montaż urządzeń klimatyzacyjnych (ujednolicić wysokość montażu urządzeń na elewacji). h) Demontaż na czas prac i ponowny montaż kamer monitoringu zewnętrznego, anteny satelitarnej, tablic , szyldów, zwodów pionowych instalacji odgromowej (przed robotami wykonać badanie sprawności instalacji w celu określenia stanu sprawności instalacji i ewentualnego wykonania nowego uziemienia, wykonanie badań po montażu instalacji), itp. i) Usunięcie niepotrzebnego okablowania z elewacji, okablowanie konieczne do pozostawienia należy wkuć w spoinę, jeżeli to możliwe lub wykonać estetyczną obudowę w kolorze cegły, tak, aby była ona jak najmniej widoczna. j) Rozbiórka nawierzchni z płytek betonowych asfaltu, betonu, elementów wentylacji kotłowni, likwidacja zsypów węgla z zasypaniem ziemią, obsiewem trawy. k) Wymiana zniszczonych drzwi lub skrzynek gazowych, elektrycznych na elewacji. l) Wykonanie drenażu opaskowego wokół ścian zewnętrznych wraz z rozbiórką nawierzchni z płytek betonowych, asfaltu, betonu, robotami ziemnymi, wymianą gruntu, warstwami filtracyjnymi, studniami rewizyjnymi itp. m) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej z folii kubełkowej, czarnej wraz z opierzeniem (roboty ziemne ujęte w ramach drenażu opaskowego). n) Wykonanie wokół murów zewnętrznych opaski szer. 0.5 m z kostki betonowej grub. 8.0 cm z opornikiem, na podsypce cementowo-piaskowej od strony ul. Bukowskiej i Szylinga (strona wschodnia).Od strony południowej i zachodniej utwardzenie szer. 2.50 m z kostki betonowej grub. 8.0 cm na podbudowie betonowej z krawężnikiem drogowym na ławie betonowej z oporem. o) Demontaż i montaż nowych opierzeń blacharskich z blachy tytan-cynk na gzymsach, parapetach z cegły, daszkach, naczółkach itp. p) Przywrócenie pierwotnego wyglądu wejściom do budynku od strony placu – strona południowa, tj. m.in. usunąć wtórne przemalowania wokół nich, tynki. q) Usunięcie wszelkich wtórnych dobudów. r) Usunięcie wtórnych zamurowań a także przebić otworów okiennych i drzwiowych, jeżeli nie zakłóci to układu funkcjonalnego wnętrz obiektu. W przypadku niezbędnych, istniejących przebić należy nadać im kształt wzorowany na oryginalnych otworach okiennych i drzwiowych tak, aby ujednolicić wygląd elewacji. s) Remont schodów zewnętrznych wraz z rozbiórką zadaszeń i wymianą balustrad schodowych (np. konstrukcja stalowa, malowana proszkowo). t) Wzmocnienie osłabionych fragmentów elewacji np. poprzez naniesienie odpowiednich preparatów wzmacniających np. opartych na estrach kwasu ortokrzemowego, spełniających wymagania hydrofilności. u) Wymiana zniszczonych cegieł (kruszących się, ze zniszczonym licem) na cegły licowe dopasowane parametrami do materiału oryginalnego (kolor, faktura). v) Miejsca zaatakowane przez glony (szczególnie w partiach przyrynnowych i cokołowych zdezynfekować odpowiednimi preparatami, w) Całość elewacji oczyścić mechanicznie lub umyć np. przegrzaną parą wodną z kwasem HF (1-1,5 %) lub innym, gotowym preparatem, x) Miejsca bardzo zabrudzone oczyścić np. maszynowo ścierniwem o odpowiedniej granulacji i twardości. y) Usunięcie wykwitów solnych powstałych po myciu elewacji. z) Wtórne przemurowania i uzupełnienia na elewacji (np. na cokołach) wykonane cegłą innego koloru powinny zostać zastąpione cegłą klinkierową pod kolor cegły zabytkowej. aa) Wszystkie cegły z silnymi ubytkami, spękaniami mi uszkodzeniami powierzchni należy wymienić wstawiając albo całą cegłę albo lico cegły zdrowej z ceramiki dopasowanej kolorystycznie do cegły elewacyjnej na zaprawę trasową. Bardzo drobne ubytki należy uzupełnić zaprawą mineralną cegłopodobną, o drobnym kruszywie, tak, aby wpasowała się w istniejącą cegłę. bb) Partie ceglane zabrudzone zaprawą po obróbkach, naprawach, wstawianiu okien należy oczyścić mechanicznie lub poprzez czyszczenie ścierne a miejsca ubytków uzupełnić zaprawą mineralną cegłopodobną. cc) Spoiny, które ulegną wykruszeniu podczas mycia ciśnieniowego elewacji należy pogłębić, a pozostałe wtórne, które nałożono na spoinę oryginalną wykuć i wypełnić wszystkie fugi pod kolor i fakturę oryginalnej spoiny np. z materiału trasowo-wapiennego. Należy wykonać próby na elewacji przed ostatecznym nałożeniem spoiny. dd) Szczeliny i spękania w murze należy wypełnić zaprawą mineralną iniekcyjną spełniającą wymogi konserwatorskie (cechy wytrzymałościowe, nasiąkliwość, zdolność niewielkiego spęczniania). W opracowaniu należy określić, czy są to spękania powierzchniowe, czy konstrukcyjne i podjąć dalsze zabezpieczenia, jeżeli będą konieczne. ee) Całość elewacji ceglanej zabezpieczyć poprzez głęboki natrysk preparatami odpychającymi wodę. ff) W górnych partiach elewacji (gzymsy, szczyty, daszki) założyć zabezpieczenie przeciw ptakom w systemie dopuszczalnym przez obecne przepisy. gg) Wykonanie i montaż stolarki okiennej, drewnianej, szkło bezpieczne, laminowane 33.1/14/4/14/33.1, wraz z parapetami zewnętrznymi zewnętrznymi i nawietrzakami (po 1 szt. w każdym oknie). Współczynnik przenikania ciepła Uw<0.9 W/(m2oK). Uwzględnić po montażu obróbkę ościeży i wnęk okiennych wraz z tynkiem i malowaniem. Przed rozpoczęciem prac należy zinwentaryzować poszczególne typy historycznych i przedstawić Konserwatorowi Zabytków projekt wykonawczy nowych okien. Nowe okna wykonać z odtworzeniem oryginalnych podziałów i detalu snycerskiego, kolor stolarki szary lub grafitowy. hh) Wykonanie i montaż wszystkich drzwi zewnętrznych w formie nawiązującej do historycznej stolarki drzwiowej. Materiał – drewno twarde. ii) Przestawienie wiaty – palarni w miejsce wskazane przez Zamawiającego. jj) Wywóz materiałów z rozbiórek do utylizacji odpadów. kk) Uporządkowanie terenu. 3. Całość prac ma zostać zrealizowana w są w systemie „zaprojektuj i wykonaj”. Opracowanie ma na celu określenie wytycznych dla Projektanta oraz Wykonawcy, w jaki sposób należy zaprojektować oraz wykonać roboty budowlane. W pierwszej kolejności należy przeprowadzić wizję lokalną obiektów oraz wykonać prace inwentaryzacyjne. Następnie sporządzić koncepcję projektową, którą należy przedłożyć Zamawiającemu i uzyskać jej akceptację. Kolejny etap to opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Dokumentacja powinna się składać z: a) Projektu budowlano-wykonawczego na planowany zakres robót remontowych b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót c) Kosztorysu ślepego w wersji szczegółowej d) Założeń do Planu BIOZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: PFU (załącznik nr 2 do SIWZ), wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71242000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 190.000,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ustawy. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: nr 29 1010 1469 0042 0013 9120 2000 z dopiskiem wadium na „Roboty remontowe realizowane w systemie zaprojektuj i wykonaj dla zadania: Remont budynku nr 7 przy ulicy Bukowskiej 34 w Poznaniu” Nr sprawy: 15/z/2020 UWAGA! Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za niewniesione. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji lub innego dokumentu należy przesłać (złożyć) za pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii Zamawiającego (czynna od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7:00 do 15:30, piątek w godzinach od 7:00 do 13:00). Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium zaleca się załączyć do oferty. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznani u, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, tel. 261 574 802; 2) inspektorem ochrony danych osobowych jest osoba wyznaczona przez Komendanta 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego tel. 261-577-445. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Roboty remontowe realizowane w systemie zaprojektuj i wykonaj dla zadania: Remont budynku nr 7 przy ulicy Bukowskiej 34 w Poznaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy( w tym gwarancji) przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. * * Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach