Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju ogłasza przetarg
- Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, Józefa Ignacego Kraszewskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 472 55 60, 18 472 55 60 , fax. 18 472 55 01
- Data zamieszczenia: 2020-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju
Józefa Ignacego Kraszewskiego 7
33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
tel. 18 472 55 60, 18 472 55 60, fax. 18 472 55 01
REGON: 49189305500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynica-zdroj.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe – przystosowanie istniejącej świetlicy z zapleczem kuchennym i sanitarnym w budynku przy ul. Szkolnej 3 w Krynicy-Zdroju na potrzeby Klubu Senior+ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie robót remontowych – przystosowanie istniejącej świetlicy z zapleczem kuchennym i sanitarnym w budynku przy ul. Szkolnej 3 w Krynicy-Zdroju na potrzeby Klubu Senior+. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem istniejących schodów zewnętrznych; 2) remont części pomieszczeń w najniższej kondygnacji budynku (przyziemiu) od strony północno-zachodniej dla celów przystosowania istniejącej świetlicy z zapleczem kuchennym i sanitarnym na potrzeby klubu seniora polegający na: a) wymianie zużytej stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej, b) wymianie zużytej stolarki wewnętrznej drzwiowej z zachowaniem wymiarów, c) renowacji okładzin wewnętrznych ściennych, sufitowych i podłogowych, d) przystosowaniu istniejącej łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych, e) remoncie i konserwacji istniejącej zużytej wewnętrznej instalacji wraz z wymianą osprzętu i urządzeń w branży sanitarnej, wodnej, kanalizacyjnej i wentylacyjnej, f) remoncie i konserwacji istniejącej zużytej wewnętrznej instalacji wraz z wymianą osprzętu i urządzeń w branży ogrzewania, g) remoncie i konserwacji istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej, teletechnicznej wraz z wymianą i uzupełnieniem osprzętu, h) częściowej wymianie zużytego wyposażenia kuchni. Prace należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej „STWiORB”), które stanowią odpowiednio Załącznik Nr 9 i 10 do SIWZ. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 3 letni okres rękojmi za wady oraz gwarancji jakości na całość przedmiotu zamówienia. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. Zadanie jest współfinansowane ze środków otrzymanych od Wojewody Małopolskiego w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015 – 2020, edycja 2020. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oferta, oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumentach rejestrowych wykonawcy lub przez osobę/y posiadającą/e odpowiednie pełnomocnictwo do dokonywania czynności prawnej, udzielone przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji wykonawcy. Podpisy należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnik może udzielać dalszych pełnomocnictw, jeżeli wynika to z treści udzielonego pełnomocnictwa (w przypadku udzielenia pełnomocnictwa dalszemu pełnomocnikowi, należy przedłożyć nieprzerwany ciąg pełnomocnictw wraz z dokumentami wskazującymi na upoważnienie do działania w imieniu wcześniejszych pełnomocników). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 i nast. ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1192/).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Chyżnem
Dodano: 2024-06-26 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
Dodano: 2024-06-19 - Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 6 części.
Dodano: 2024-06-18 - Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie – III etap
Dodano: 2024-06-14 - Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków oświatowych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem
Dodano: 2024-06-14 - „REMONT DACHU OSADY MIESZKALNEJ STAREJ DYREKCJI PPN”
Dodano: 2024-06-13 - BZP.271.54.2024 „Modernizacja lokalu położonego przy ul. Nawojowskiej 43 polegająca na adaptacji pomieszczeń świetlicy na mieszkanie”.
Dodano: 2024-06-06 - Wykonanie prac restauratorskich w siedzibie głównej Starostwa Powiatowego w Myślenicach przy ul. Mikołaja Reja 13
Dodano: 2024-05-22 - Wykonanie prac restauratorskich w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki przy ul. Jagiellońskiej 2 w Myślenicach
Dodano: 2024-05-22 - Remont budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Chyżnem
Dodano: 2024-05-16