Przetargi.pl
Roboty remontowe ogólnobudowlane w Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Rybniku dz. Niedobczyce, ul. Barbary 22.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe ogólnobudowlane w Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Rybniku dz. Niedobczyce, ul. Barbary 22.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe ogólnobudowlane w Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Rybniku dz. Niedobczyce w zakresie określonym w przedmiarze robót, STWiOR, rzucie piwnic i dokumentacji fotograficznej, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. 1. Roboty zewnętrzne ogólnobudowlane:  wymiana ogrodzenia na ogrodzenie panelowe wys. łączna ogrodzenia ok. 2,0m; panele 2D o wym. ok. 1,83m x 2,50m, wykonane z prętów fi 6/5/6mm (poziomy/pionowy/poziomy), panele ocynkowane z powłoką poliestrową w kolorze zielonym (zbliżonym do RAL 6005) wraz z kompletem elementów złącznych; słupki prostokątne o wym. min. 60x40mm, grubość ścianki min. 2,0mm, głębokość kotwienia słupków w fundamencie min. 60cm, słupki ocynkowane malowane proszkowo w kolorze zielonym (zbliżonym do RAL 6005) wyposażone w górne nakładki z PCV, podmurówka betonowa z łącznikiem betonowym.  rozbiórka istniejącego ogrodzenia panelowego oraz bramy wjazdowej ze słupkami przybramowymi wraz z uzupełnieniem nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm w miejscach rozebranych słupków;  dostawa i montaż dodatkowych furtek oraz wymiana istniejących furtek; panele 2D z prętów fi 6/5/6mm, ocynkowane, malowane powłoką poliestrową w kolorze zielonym (zbliżonym do RAL 6005) wraz ze słupkami i akcesoriami (kompletne);  dostawa i montaż bram: przesuwnej o szer. 6,0m i wys. 2,0m (z układem jednym) i rozwieralnej o szer. 3,7m i wys. 2,0m; panele 2D z prętów fi 6/5/6mm, ocynkowane i malowane proszkowo w kolorze zielonym (zbliżonym do RAL 6005) wraz ze słupkami akcesoriami (kompletne);  załadunek na środek transportowy ogrodzenia, bram i furtek z rozbiórki, wywóz i utylizacja na wybrane przez siebie składowisko (skup złomu) – uzyskaną kwotę ze sprzedaży złomu należy przekazać użytkownikowi obiektu;  wykonanie dodatkowej nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm i obrzeżami betonowymi w miejscu dodatkowej furki;  usunięcie istniejącej wyprawy elewacyjnej (tynku cienkowarstwowego) wraz przygotowaniem podłoża preparatami gruntującymi; założenie dodatkowej warstwy siatki na zaprawie; wykonanie wyprawy tynku polikrzemianowego o grubości 2,0 mm z wcześniejszą wyprawą gruntującą. 2. Wymiana kominków wentylacyjnych na dachu. 3. Wymiana instalacji odgromowej. 4. Remont pomieszczeń piwnicznych:  demontaż i ponowny montaż grzejników w pomieszczeniach piwnicznych;  skucie luźnego, zawilgoconego tynku wewnętrznego, oczyszczenie ścian;  wykonanie przepony poziomej metodą iniekcji ciśnieniowej w poziomie 15cm od poziomu posadzki;  odgrzybianie, osuszanie, oczyszczenie murów, neutralizacja w murach szkodliwych soli budowlanych;  odtworzenie tynków wewnętrznych, szpachlowanie, przygotowanie starych powierzchni ścian do malowania, malowanie ścian wewnętrznych, odtworzenie płytek ściennych;  malowanie sufitów, wraz z przygotowaniem powierzchni do malowania. 5. Roboty zewnętrzne wodno – kanalizacyjne: - demontaż i ponowny montaż nawierzchni z płyt poliuretanowych na odcinku remontowanego rurociągu wraz z odtworzeniem podbudowy; - wymiana istniejącego rurociągu na rurociąg PCV wraz z wykonaniem podsypki i obsypki piaskowej; - podłączenie nowo wybudowanego kanału do istniejących studni wraz z uszczelnieniem podłaczeń; - zasypanie wykopów wraz z ich zagęszczeniem; - wywiezieni gruzu i materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją na wybrane przez siebie składowisko. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektu, który dostosowany jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym do osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie robót izolacyjnych, - wykonanie robót dekarskich, - wykonanie robót tynkarskich. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 6. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach