SĄD OKRĘGOWY W KALISZU ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, Aleja Wolności 13
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SĄD OKRĘGOWY W KALISZU
Aleja Wolności 13
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
REGON: 000570625 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.so.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROBOTY REMONTOWE NA TERENIE POSESJI PRZY UL. PARTYZANCKIEJ 32 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na terenie posesji przy ul. Partyzanckiej 32 w Ostrowie Wielkopolskim, w zakresie m.in.:1.1. rozbiórka budynku garażu znajdującego się na terenie ww. nieruchomości o powierzchni ok. 215 m2, składającego się z dwóch skrzydeł o wysokości 6m i 3m, zgodnie z projektem rozbiórki. Zakres robótj obejmuje kompletną rozbiórkę budynku garażowego, uzupełnienie miejsc po rozbiórce ziemią wraz z zagęszczeniem, obsianie miejsc wykonywania rozbiórek trawą oraz wykonanie innych niezbędnych prac w celu zabezpieczenia terenu,1.2. rozbiórka dwóch podziemnych zbiorników po zakładowej stacji paliw wraz z wiatą nad stanowiskami tankowani i infrastrukturą towarzyszącą w postaci: fundamentów dystrybutorów, studni spustowej, płyty postojowej, instalacji elektrycznej, odgromowej i uziemiającej zbiorników, zasypanie wykopu po usunięciu zbiorników gruzem zmielonym, odzyskanym w procesie rozbiórki budynku garażu, wraz z jego zagęszczeniem, rozłożenie gruntu urodzajnego i obsianie terenu trawą, 1.3. zagospodarowanie terenu w zakresie m.in.: rozbiórka i wykonanie nowego ogrodzenia ze słupków klinkierowych i przęseł stalowych zgodnie z projektem zagospodarowania terenu wymiana bramy wjazdowej wraz z furtką wejściową, demontaż istniejącego szlabanu, wykonanie nowego szlabanu wraz z wykonaniem instalacji zasilającej, wykonanie oświetlenia zewnętrznego na terenie posesji, wykonanie utwardzenia terenu z kostki betonowej, wykonanie miejsc postojowych dla samochodów osobowych dla pracowników i interesantów oraz osób ze szczególnymi potrzebami, wykonanie odwodnienia terenu, wymiana rur kanalizacji deszczowej na terenie posesji, budowa nowego przyłącza do sieci kanalizacji sanitarnej, wykonanie zamykanej wiaty śmietnikowej do składowania odpadów, zagospodarowanie terenów zielonych, wykonanie nasadzeń zastępczych po dokonanej przez Zamawiającego wycince drzew, zgodnie z częścią graficzną projektu zagospodarowania terenu,1.4. Roboty w obrębie budynku biurowego wpisanego do rejestru zabytków w zakresie: wymiana rewizji rur spustowych, wymiana płytek na spoczniku na parterze budynku, lakierowanie ścian komunikacji powłoką zmywalną, lakierowanie drewnianej klatki schodowej, wykonanie obudowy klimatyzatorów zewnętrznych, wykonanie iluminacji oświetlenia zewnętrznego budynku ,zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 3.2. Budynek dawnego Urzędu Celnego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Partyzanckiej 32 jest wpisany do rejestru zabytków decyzją Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 19.07.2013 roku pod nr 899/Wlkp/A.3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich realizacji określony jest w załącznikach do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę:20.000,00 zł. (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.3. Zgodnie z art. 97 ust. 7 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr rachunku bankowego BGK O/Poznań 40 1130 1017 0021 1001 7190 0004 – z adnotacją wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Roboty remontowe na terenie posesji przy ul. Partyzanckiej 32 w Ostrowie Wielkopolskim”.Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a. w zakresie doświadczenia (warunek doświadczenie):Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu rozbiórki budynku lub budowli o wartości robót co najmniej 200.000,00 zł brutto;orazjedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu i/lub budowie ogrodzenia ze słupków klinkierowych i przęseł stalowych o wartości robót co najmniej 200.000,00 zł brutto;orazjedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu utwardzenia terenu z kostki betonowej o powierzchni co najmniej 150 m2,orazjedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót branży sanitarnej w szczególności polegających na: wykonaniu odwodnienia terenu, budowie przyłącza do sieci kanalizacji sanitarnej, budowie przyłącza do sieci kanalizacji deszczowej itp. o wartości robót co najmniej 200.000,00 zł brutto.Pojęcia użyte w wyżej wymienionym warunku pkt 4 mają znaczenie przypisane im w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 1 SWZ tylko takich robót budowlanych, które potwierdzą spełnianie warunku udziału w postępowaniu postawionego przez Zamawiającego.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami to odpowiedni wykaz, o którym mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 1 SWZ może zawierać tylko taką robotę budowlaną, w której wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.b. w zakresie dysponowania osobami:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że:dysponuje lub będzie dysponował co najmniej osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz posiadajacymi odpowiednie doświadczenie: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, które spełniają wymagania określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Zamawiający wymaga, aby każda osoba pełniąca funkcję kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń posiadała co najmniej 18 miesięczne doświadczenie na stanowisku kierownika budowy w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeńwydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i pełnić będą funkcję kierowników budowy w wyżej wymienionych specjalnościach.Kierownicy budowy (robót) powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2023 poz. 682), oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019, poz. 831), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, odpowiadające im uprawnienia osób, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2022, poz. 1616 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-16
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Pleszewie jako dostosowanie budynku pod względem bezpieczeństwa pożarowego – instalacja hydrantowa
Dodano: 2024-05-20 - Aranżacja zabytkowego wnętrza holu w budynku Collegium Minus (tablice)
Dodano: 2024-05-20 - Budowa hali sportowej z częścią socjalno-bytową i infrastrukturą towarzyszącą.
Dodano: 2024-05-19 - Przebudowa ulicy Kwiatowej w Niepruszewie wraz z budową parkingu i drogi wewnętrznej.
Dodano: 2024-05-19 - Modernizacja istniejących pomieszczeń zaplecza boisk sportowych w Niepruszewie
Dodano: 2024-05-19 - Przebudowa części budynku Przedszkola Gminnego w Orchowie na potrzeby Klubu Maluszka w Orchowie
Dodano: 2024-05-17 - Budowa rurociągu wody surowej S1 od ujęcia wody do SUW w Piotrowie.
Dodano: 2024-05-15 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-05-15 - ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY ZESPOŁU SZKÓŁ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KONINIE O KLATKĘ SCHODOWĄ
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja budynku przy ul. 3 Maja 18 w Nowych Skalmierzycach z przeznaczeniem na działalność z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień- etap II.
Dodano: 2024-05-13