Przetargi.pl
"Roboty remontowe na terenie Domu Asystenta"

Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, Gen. Witolda Urbanowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261837865 , fax. +48261839723
  • Data zamieszczenia: 2019-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
    Gen. Witolda Urbanowicza 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261837865, fax. +48261839723
    REGON: 12122900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wat.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Roboty remontowe na terenie Domu Asystenta"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe na terenie Domu Asystenta. Zakres robót: 1. Wykonanie robót budowlanych. Część gastronomiczna: - obudowanie agregatów chłodniczych, - zakup i montaż podnośnika nożycowego w strefie dostaw od strony rampy, - zakup i montaż metalowych siatek przeciw gryzoniom (w oknach piwnicznych), - remont pomieszczeń szatni przy sali recepcyjnej i sali nr 10, - wymiana drzwi wyjściowych na zaplecze sali nr 10, - remont przedsionka, wejście do restauracji od strony parkingu przy ul. Kocjana, - remont barku wraz z wymianą blatu – sala restauracyjna, - zakup i montaż rolet w sali nr 10 i nr 12 oraz w dwóch pomieszczeniach biurowych, - wymiana płyt elewacyjnych. Część hotelowa: - wykonanie polimeryzacji posadzek na korytarzach hotelowych na wszystkich kondygnacjach od 1 do 10, - remont pomieszczeń nr: a) 916 – skuwanie płytek ze ścian, ułożenie płytek na podłodze, malowanie ścian, wymiana oprawy, b) 917 – skuwanie płytek ze ścian, ułożenie płytek na podłodze, malowanie ścian, wymiana oprawy, c) 918 – skuwanie płytek ze ścian, ułożenie płytek na podłodze, malowanie ścian, wymiana oprawy, d) 1011 – wymiana podłogi, położenie płytek, malowanie ścian, e) 1012 – remont całego pomieszczenia, demontaż ścianki działowej, płytki na podłodze, wymiana oprawy oświetleniowej, malowanie, f) 03 – pomieszczenia w piwnicy, ułożenie płytek na podłodze, zerwanie starej posadzki z PVC, malowanie pomieszczenia, - remont pomieszczenia hydroforni - wykonanie glazury na ścianach i terakoty na podłodze, - obudowa instalacji zewnętrznej sieci hydrantowej na 10 piętrze, - remont posadzek po wymianie kanalizacji podposadzkowej w całej piwnicy. 2. Wykonanie robót sanitarnych. Część gastronomiczna: - wykonanie punktu poboru wody w strefie dostaw, - wymiana kanalizacji podposadzkowej w całej piwnicy. Część hotelowa: - wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach: 2, 10, 12, 14, 918, 1002 – demontaż i montaż nowych instalacji i urządzeń, - remont pomieszczenia hydroforni - wymiana kanalizacji, instalacji wody, sprawdzenie i udrożnienie wentylacji, - wymiana instalacji wody w pomieszczeniu obok hydroforni, - wykonanie izolacji instalacji hydrantowej na 10 piętrze. 3. Dach, wejście do budynku i teren zewnętrzny. - wykonanie zadaszenia przed wejściem głównym do budynku, - wykonanie systemu nawadniająco - zraszający roślinność na patiach oraz przy wejściu głównym – podjazd, - dostarczenie i przymocowanie drabin do elewacji na patio, - remont zabudowy świetlików piwnicznych na patio – palarni, - naklejenie na daszkach folii samoprzylepnej kolorowej 4 kpl. – kolor do uzgodnienia z Użytkownikiem, - wykonanie zagospodarowania patio (w tym ułożenie kostki brukowej na obu patiach, posianie trawy, posadzenie krzewów, - zerwanie izolacji na kanałach wentylacyjnych na dachu budynku i wykonanie nowej izolacji z płaszczem ochronnym z blachy stalowej ocynkowanej, - montaż urządzeń na parapetach chroniących przed ptakami, - demontaż istniejącej kurtyny powietrznej, - dobór i montaż kurtyny powietrznej (przeznaczonej do reprezentacyjnych wejść ze stali nierdzewnej) do drzwi wejściowych o szerokości 2,2m, maksymalny poziom głośności 62dB(A), 5 stopniowy poziom regulacji wydajności powietrza, - doprowadzenie instalacji elektrycznej zasilających kurtynę, - przebudowa instalacji awaryjnego oświetlenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 15 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 18.07.2019 r. do godz.09:00. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu na roboty remontowe na terenie Domu Asystenta”. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. b) w formie innej niż pieniężna dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu. Beneficjentem wnoszonego wadium w innej formie niż pieniądzu jest Wojskowa Akademia Techniczna (WAT). c) dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie WAT. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy WAT a wystawcą gwarancji/poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby WAT.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) „Formularz ofertowy” wraz z Zestawieniem Kosztów Zadania stanowiące załącznik nr 1 i nr 1A do SIWZ; b) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej, niż pieniężna; c) Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 4.5.1. lit. b) – stanowiące załącznik Nr 2B do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach