Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Ratuszowa 4
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 2398400 , fax. 55 2398405
- Data zamieszczenia: 2012-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
ul. Ratuszowa 4 4
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 2398400, fax. 55 2398405
REGON: 00280992900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.elblag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe na przewodach kominowych wynikające z opinii kominiarskich w budynkach będących w zasobie mieszkaniowym administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach będących w zasobie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu. Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Roboty murarskie Przedmioty dodatkowe: Nazewnictwo wg CPV: Roboty remontowe i renowacyjne Nazewnictwo wg CPV: Tynkowanie Nazewnictwo wg CPV: Uszczelnianie dachu Przedmiot zamówienia składa się z 3 części opisanych w pkt XVIII SIWZ. 2. Zakres zamówienia: 1) Roboty wynikające z opinii kominiarskich, polegające na przemurowanie kominów oraz roboty budowlane towarzyszące robotom kominowym t.j. wykucia z zamurowaniem bruzd, naprawa dachów po przejściach przewodami kominowymi, przełożenie pokrycia z dachówki ceramicznej obsadzanie drzwiczek i kratek, inne niezbędne roboty budowlane konieczne do realizacji zadania. 2) Wykonanie opinii kominiarskich powykonawczych, które mają zawierać schematy przewodów kominowych istniejących w całym budynku z oznaczeniami i opisem wykonanych robót potwierdzający drożność, szczelność i właściwy ciąg w przewodach kominowych. Szczegółowy zakres robót do wykonania określają przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIKI NR 10-12 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. 3. W pozycjach opisujących przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pisemnej gwarancji jakości na okres 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego robót. 5. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji w terenie, w celu ustalenia wszelkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 6. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia przedłożył polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia, potwierdzające zawarcie ubezpieczenia na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b) ubezpieczenie osób trzecich. 7. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 8. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625226
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.elblag.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Likwidacja barier architektonicznych na terenie ZOZ w Nidzicy
Dodano: 2014-02-11 - Likwidacja barier architektonicznych w obiekcie Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu
Dodano: 2013-08-30 - Dzienny Oddział Rehabilitacyjny
Dodano: 2013-02-20 - Likwidacja barier architektonicznych (Postępowanie II)
Dodano: 2012-09-06 - Wymiana bram wjazdowych w budynku nr 68 w Jednostce Wojskowej nr 1511 w Łomży - postępowanie 33/RB
Dodano: 2012-02-24 - Likwidacja barier architektonicznych
Dodano: 2012-02-24 - Docieplenie ścian styropianem gr. 12 cm, wykonanie elewacji oraz wymiana stolarki okiennej na PCV w budynku hali sportowej nr 17 na terenie kompleksu wojskowego JW. Nr 2568 w Węgorzewie - postępowanie 154/RB
Dodano: 2011-08-17 - Przystosowanie istniejącego obiektu Domu Pomocy Społecznej w Suszu, gmina Susz, powiat iławski, woj. warmińsko-mazurskie do standardów Unii Europejskiej - etap II..
Dodano: 2010-05-18 - Przystosowanie istniejącego obiektu Domu Pomocy Społecznej w Suszu, gmina Susz, powiat iławski, woj. warmińsko-mazurskie do standardów Unii Europejskiej - etap II.
Dodano: 2010-03-11 - Remont i wyposażenie świetlic oraz urządzenie terenów rekreacyjnych w Kruzach i Rynie Reszelskim
Dodano: 2009-12-10