Przetargi.pl
Roboty remontowe i konserwacyjne w budynkach komunalnych oraz lokalach komunalnych należących do Gminy Września w 2021 roku

Gmina Września ogłasza przetarg

  • Adres: 62-300 Września, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4360880 w. 146 , fax. 614 362 500
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Września
    ul. Ratuszowa 1
    62-300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4360880 w. 146, fax. 614 362 500
    REGON: 52660100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe i konserwacyjne w budynkach komunalnych oraz lokalach komunalnych należących do Gminy Września w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie robót remontowych i konserwacyjnych oraz usuwanie skutków awarii na budynkach i w lokalach komunalnych, mających na celu utrzymanie zasobu w należytym stanie technicznym (w szczególności dotyczy robót wykonywanych na mieszkaniowym zasobie Gminy Września oraz w należących do Gminy lokalach użytkowych). 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania robót określonych w zleceniu w następujących terminach: 1) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do natychmiastowego (niezwłocznego) zabezpieczenia miejsca awarii i niezwłocznego jej usunięcia; 2) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do usunięcia awarii w zakresie instalacji elektrycznej, wodnokanalizacyjnej całodobowo na podstawie zgłoszeń użytkowników lub pracownika Urzędu Miasta i Gminy Września; 3) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić robót zleconych (zaplanowanych remontów) przez Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 7 dni od ustalonego terminu na rozpoczęcie robót objętych zleceniem przekazanym faxem lub e-mailem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.500 PLN (dwa tysiące pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach