Przetargi.pl
Roboty remontowe i inwestycyjne w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym UMK w Bachotku.

Uniwersytet Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Gagarina
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 114 010 , fax. 566 542 944
  • Data zamieszczenia: 2019-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
    ul. Gagarina 11
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 114 010, fax. 566 542 944
    REGON: 13240000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe i inwestycyjne w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym UMK w Bachotku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe i inwestycyjne w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym UMK w Bachotku. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części, z których: a) część I obejmuje: wykonanie dokumentacji projektowej, remont boiska, przebudowę schodów terenowych, rozbiórkę murków oporowych - zgodnie z PFU, b) część II obejmuje: wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę i budowę domku letniskowego - zgodnie z PFU. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót stanowi dokumentacja techniczna zawarta w Załączniku nr 9 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6a i 6b do SIWZ. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oraz podwykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy PZP, aby osoby wykonujące w zakresie realizacji zamówienia czynności wskazane: w części 1 w rozdziale I pkt 1.16 litera A STWiORB oraz w części II w rozdziale III pkt 3.2 litera A PFU były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.). 7. Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie wykonujących przedmiot zamówienia. Zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych, dostępną na stronie: https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowien-publicznych-2/opinia-dotyczaca-art.-29-ust.-3a-ustawy-pzp-uwzgledniajaca-wspolne-stanowisko-prezesa-urzedu-zamowien-publicznych-oraz-generalnego-inspektora-danych-osobowych-z-dnia-28-kwietnia-2017-r. „(…) czynności wykonywane przez (…) osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2018 r. poz. 1202 ze zm.), zasadniczo nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium odpowiednio do części zamówienia przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 1) dla części I zamówienia – 2 500,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące pięćset, 00/100); 2) dla części II zamówienia – 3 500,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące pięćset, 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną