Przetargi.pl
Roboty remontowe drugiej i trzeciej kondygnacji budynku Internatu w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, Gronowo 128
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6784118, -25, -66 , fax. 056 6784118
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
    Gronowo 128 128
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6784118, -25, -66, fax. 056 6784118
    REGON: 00009582200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgronowo.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła ponadgimnazjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe drugiej i trzeciej kondygnacji budynku Internatu w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe drugiej i trzeciej kondygnacji budynku Internatu w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, w zakresie zgodnym z kosztorysem ofertowym i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB). Należy dokonać wymiany drzwi wewnętrznych wejściowych do pokoi mieszkalnych w ilości 50 szt. wraz z kompletem okuć i zamkiem patentowym. Należy umożliwić wychowawcy/opiekunowi otwieranie wszystkich drzwi wewnętrznych jednym kluczem. Skrzydła drzwiowe pełne płycinowe drewniane fabrycznie wykończone wzmocnione przed uderzeniami mechanicznymi. Ościeżnice drewniane obejmujące dla szerokości ościeża 25 - 30 cm. Klamki metalowe niemalowane nie powlekane. Ściany wewnętrzne korytarza wykonać na wysokość 1,50 m z cienkowarstwowego tynku mozaikowego na bazie żywic epoksydowych wraz z odpowiednim przygotowaniem podłoża. Pozostałe ściany i sufity w pomieszczeniach należy wygładzić poprzez szpachlowanie gipsem i dwukrotnie pomalować farbą emulsyjną. Wykonać kompleksową wymianę podtynkowych instalacji elektrycznych (przewody elektryczne, gniazda wtykowe, puszki, wyłączniki i przełączniki, lampy -świetlówki kompaktowe, tablica rozdzielcza, instalacja ewakuacyjna z lampami kierunkowymi). Uporządkować stanowiska pracy wraz z wywiezieniem wszystkich elementów rozbiórkowych z placu budowy. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu prowadzonych prac, zapewniając warunki bezpieczeństwa uwzględniając specyficzny charakter obiektu - internat dla uczniów ZS CKU Gronowo. Harmonogram prac uwzględniający konieczność ciągłego funkcjonowania placówki zostanie uzgodniony z Zamawiającym przed przystąpieniem do robót budowlanych. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z normami, instrukcjami producentów, kolejnością technologiczną i wiedzą techniczną. Należy przedstawić Zamawiającemu pomiary powykonawcze instalacji elektrycznej wraz z dokumentacją powykonawczą instalacji elektrycznej, a także niezbędne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów. Oferując produkty równoważne Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty stosownych dokumentów zawierających opis oraz parametry tych produktów po to, aby Zamawiający mógł ocenić czy rzeczywiście są to produkty równoważne czy może tylko gorszej jakości zamienniki. W przypadku wątpliwości, na Wykonawcy będzie spoczywać trud udowodnienia, że oferowany produkt jest równoważny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków oparta będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie załączonych kosztorysów, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokonanej wizji lokalnej. Kosztorys ofertowy należy sporządzić w oparciu o standardy Katalogów Nakładów Rzeczowych, c) oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) d) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ), W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Pzp, zamawiający żąda: e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, f) aktualnych zaświadczeń: 1. właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz 2. właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: g) wykazu wykonanych 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór wykazu prac - załącznik nr 5 do SIWZ); h) wskazanie osoby (osób), którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia jako kierownik robót budowlanych posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: 1. konstrukcyjno - budowlanej oraz 2. elektrycznej załączając kopię jej uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym członkostwo we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa, a jeżeli wykonawca wskazał w wykazie osoby, którymi będzie dysponował pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: i) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopie dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. W przypadku składnia oferty wspólnej w doniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców musi udokumentować, ze spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Pzp. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określona w art. 366 Kodeksu cywilnego. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 4e) niniejszej specyfikacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo takie powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów podanych w dziale 4 litery e) i f) - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w pkt a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a - c, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsgronowo.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach