Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 21-003 Ciecierzyn, Elizówka 65A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7568810 , fax. 081 7563941
- Data zamieszczenia: 2014-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
Elizówka 65A 65A
21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie
tel. 081 7568810, fax. 081 7563941
REGON: 01061308300082 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe dla potrzeb jednostek terenowych Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych dla potrzeb jednostek terenowych Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa polegających na: -wymianie wykładziny -robotach remontowo-malarskich -wymianie płytek gres -kładzeniu tynku mozaikowego 2. Prace remontowe należy wykonać w następujących jednostkach terenowych: Biała Podlaska, ul. Piłsudskiego 38 Chełm, ul. Niepodległości 1 Hrubieszów, ul. Nowa 16 Janów Lubelski, ul. Ulanowska 61 Krasnystaw, ul. Browarna 1 Kraśnik, ul. Słowackiego 7 Lubartów, ul. 1-go Maja 82 Łęczna, ul. Krasnystawska 54 Opole Lubelskie, al. 600-lecia 42 Puławy, ul. Czartoryskich 8 Ryki, ul. Wyczółkowskiego 10A Tomaszów Lubelski, ul. Lubelska 80 Włodawa, ul. Piłsudskiego 66 3. Szczegółowy zakres robót remontowych składających się na zamówienie określony został w opisie przedmiotu zamówienia, na który składają się: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla potrzeb jednostek terenowych Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR (załącznik nr 7 do SIWZ) b) Standaryzacja Jednostek Terenowych (załącznik nr 8 do SIWZ) 4. Wykonawca musi uwzględnić, że prace wykonywane będą na użytkowanych obiektach administracyjno-biurowych, w godzinach pracy Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. 5. Zamawiający opróżni szafy aktowe z dokumentów, odłączy i wyniesie sprzęt elektroniczny i komputerowy. Do zadań Wykonawcy podczas realizacji zamówienia należeć będzie wyniesienie a następnie wniesienie mebli biurowych z/do pomieszczeń biurowych. 6. Inne obowiązki Wykonawcy: a) przestrzeganie przepisów p. pożarowych i BHP w trakcie wykonywania prac; b) przestrzegania przepisów w zakresie gospodarki odpadami i ochrony środowiska naturalnego; c) odpowiedzialność materialna za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego w związku z realizacją robót remontowych i malarskich; 7. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia na etapie przygotowywania oferty w celu zweryfikowania dokumentów opisujących przedmiot zamówienia, ze stanem faktycznym. W przypadku stwierdzenia rozbieżności Wykonawca powinien zgłosić je Zamawiającemu. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 8. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy - w przypadkach, w których w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót znajdą się nazwy własne materiałów czy urządzeń (znaki towarowe, patenty, wskazanie pochodzenia), Zamawiający dozwala na użycie materiałów i urządzeń równoważnych. Materiały te muszą spełniać wymogi prawem przewidziane, posiadać parametry, jakość i warunki gwarancji, nie gorsze od materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentach, o których wyżej mowa. 9. Ustala się okres gwarancji wykonanych robót wynoszący 24 miesiące. 10. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamówienie poniżej 134 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie żąda
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana posadzki w sali lekcyjnej i zapleczu
Dodano: 2015-07-03 - Wymiana posadzek w salach lekcyjnych
Dodano: 2015-06-16 - Remont sali i internatu w ZSCKR w Okszowie
Dodano: 2014-10-22 - Roboty remontowe dla potrzeb jednostek terenowych Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (2)
Dodano: 2014-09-18 - Ułożenie posadzki z płytek ceramicznych na korytarzach w budynkach mieszkalnych przy ul.Kolejowej 6,7 i 8 w Świdniku
Dodano: 2014-09-10 - Wymiana podłogi w hali sportowej przy ulicy Ks. Skorupki w Janowie Lubelskim
Dodano: 2014-08-26 - Wymiana posadzki w ZSCKR w Okszowie
Dodano: 2014-07-10 - Wymiana podłogi w hali sportowej przy ulicy Ks. Skorupki w Janowie Lubelskim
Dodano: 2014-06-26 - Wymiana posadzki w bibliotece i na holu.
Dodano: 2014-05-27 - Wykonanie robót remontowych dwóch korytarzy w budynku szkoły
Dodano: 2014-03-28