Przetargi.pl
Roboty remontowe dla potrzeb jednostek terenowych Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 21-003 Ciecierzyn, Elizówka 65A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7568810 , fax. 081 7563941
  • Data zamieszczenia: 2014-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
    Elizówka 65A 65A
    21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie
    tel. 081 7568810, fax. 081 7563941
    REGON: 01061308300082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe dla potrzeb jednostek terenowych Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych dla potrzeb jednostek terenowych Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa polegających na: -wymianie wykładziny -robotach remontowo-malarskich -wymianie płytek gres -kładzeniu tynku mozaikowego 2. Prace remontowe należy wykonać w następujących jednostkach terenowych: Biała Podlaska, ul. Piłsudskiego 38 Chełm, ul. Niepodległości 1 Hrubieszów, ul. Nowa 16 Janów Lubelski, ul. Ulanowska 61 Krasnystaw, ul. Browarna 1 Kraśnik, ul. Słowackiego 7 Lubartów, ul. 1-go Maja 82 Łęczna, ul. Krasnystawska 54 Opole Lubelskie, al. 600-lecia 42 Puławy, ul. Czartoryskich 8 Ryki, ul. Wyczółkowskiego 10A Tomaszów Lubelski, ul. Lubelska 80 Włodawa, ul. Piłsudskiego 66 3. Szczegółowy zakres robót remontowych składających się na zamówienie określony został w opisie przedmiotu zamówienia, na który składają się: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla potrzeb jednostek terenowych Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR (załącznik nr 7 do SIWZ) b) Standaryzacja Jednostek Terenowych (załącznik nr 8 do SIWZ) 4. Wykonawca musi uwzględnić, że prace wykonywane będą na użytkowanych obiektach administracyjno-biurowych, w godzinach pracy Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. 5. Zamawiający opróżni szafy aktowe z dokumentów, odłączy i wyniesie sprzęt elektroniczny i komputerowy. Do zadań Wykonawcy podczas realizacji zamówienia należeć będzie wyniesienie a następnie wniesienie mebli biurowych z/do pomieszczeń biurowych. 6. Inne obowiązki Wykonawcy: a) przestrzeganie przepisów p. pożarowych i BHP w trakcie wykonywania prac; b) przestrzegania przepisów w zakresie gospodarki odpadami i ochrony środowiska naturalnego; c) odpowiedzialność materialna za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego w związku z realizacją robót remontowych i malarskich; 7. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia na etapie przygotowywania oferty w celu zweryfikowania dokumentów opisujących przedmiot zamówienia, ze stanem faktycznym. W przypadku stwierdzenia rozbieżności Wykonawca powinien zgłosić je Zamawiającemu. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 8. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy - w przypadkach, w których w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót znajdą się nazwy własne materiałów czy urządzeń (znaki towarowe, patenty, wskazanie pochodzenia), Zamawiający dozwala na użycie materiałów i urządzeń równoważnych. Materiały te muszą spełniać wymogi prawem przewidziane, posiadać parametry, jakość i warunki gwarancji, nie gorsze od materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentach, o których wyżej mowa. 9. Ustala się okres gwarancji wykonanych robót wynoszący 24 miesiące. 10. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamówienie poniżej 134 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie żąda

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach