Przetargi.pl
ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU DOMU STUDENCKIEGO NR 3 UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO W GDAŃSKU PRZY UL. POLANKI 65

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2013-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU DOMU STUDENCKIEGO NR 3 UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO W GDAŃSKU PRZY UL. POLANKI 65
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót remontowych budynku Domu Studenckiego Nr 3 Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Polanki 65. Zakres robót obejmuje: 1. wymiana zaworów podpionowych cw, zw i co w tym: a) wymiana zaworów podpionowych co na zawory kulowe na wodę gorącą do 120oC wraz z montażem nowych odcinków przewodów co z rur stalowych czarnych bez szwu, b) wymiana zaworów podpionowych cw i zw na zawory kulowe na wodę ciepłą do 100oC wraz z montażem nowych odcinków przewodów co z rur stalowych ocynkowanych, c) zabezpieczenie wymienionych odcinków rur co przez malowanie farbą antykorozyjną i farbą ftalową, d) wykonanie prób szczelności, e) zaizolowanie cieplne ,nowych odcinków rur, otulinami z pianki PE; 2. remont izolacji przeciw wodnej i termicznej zewnętrznych ścian fundamentowych z odtworzeniem studzienek okiennych wraz z kratami oraz opaski przy budynku w tym: a) rozbiórka opaski ,studni okiennych przy budynku, b) wykonanie, odcinkami, wykopów odsłaniających zewnętrzne ściany fundamentowe, c) rozebranie istniejącej ścianki dociskowej z cegły, d) odbicie luźnych tynków, e) naprawa tynków z przygotowaniem podłoża pod izolację, f) wykonanie izolacji przeciw wodnej, g) wykonanie izolacji termicznej na odpowiednio przygotowanym podłożu, h) odtworzenie studzienek okiennych wraz z kratami, i) wykonanie na ścianach fundamentowych i studzienkach okiennych izolacji z lepiku asfaltowego wraz z ułożeniem folii kubełkowej, j) zasypanie i zagęszczenie wykopów, k) odtworzenie opaski przy budynku, l) odtworzenie chodnika wraz z obrzeżami. 3. remont gzymsu wraz z wymianą pasa podrynnowego w tym: a) wymiana pokrycia pasa podrynnowego, b) odbicie luźnego tynku zewnętrznego gzymsu, c) uzupełnienie tynku zewnętrznego gzymsu, d) roboty naprawcze murów ogniowych i uzupełnienie obróbek blacharskich; 4. naprawa i wymiana w części okien uszkodzonych mechanizmów okiennych 5. naprawa tynku zewnętrznego budynku w tym: a) odbicie luźnego tynku zewnętrznego, b) uzupełnienie tynku zewnętrznego, 6. roboty towarzyszące np. rozbiórkowe ,wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych, próby, przygotowawcze w tym np. wynoszenie mebli z pokoi, zabezpieczające, porządkowe, sprzątanie wraz z myciem okien sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. itp. 3. Wszystkie materiały przed wbudowaniem muszą być uzgodnione z inspektorem nadzoru. 4. Kolorystykę oraz dobór materiałów wykończeniowych należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót a ponadto uzgodnić w formie pisemnej z przedstawicielem Zamawiającego i inspektorem nadzoru. 5. Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robot. 6. Prace będą się odbywać w czynnym obiekcie. 7. Jeśli gdziekolwiek na rysunkach, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (z późniejszymi zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w dokumentacji projektowej i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 8. Przed przystąpieniem do robót należy dokonać pomiary z natury. 9. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu. 10. Zakres robót przedstawia załącznik nr 10 - dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu przetargu ponosi Wykonawca).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00 100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz.275 wraz z późniejszymi zmianami). 4. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 3 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kserokopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. 6. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 7. Miejsce złożenia wadium. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w terminie składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54124012711111000014925434 z oznaczeniem: Postępowanie nr A120-211-162 13 SK - Roboty remontowe budynku Domu Studenckiego Nr 3 Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Polanki 65. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana; 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub/i w art. 26 ust. 2d i/lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 12. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 13. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach