Przetargi.pl
Roboty remontowe budowlane polegające na wymianie nawierzchni placów, ciągów pieszych(chodników), drogi dojazdowej wewnętrznej i wjazdu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Bodzentynie ul. Suchedniowska 6

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 26-010 Bodzentyn, ul. Suchedniowska 6
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3115033 , fax. 041 3115033
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1
    ul. Suchedniowska 6 6
    26-010 Bodzentyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3115033, fax. 041 3115033
    REGON: 29267774000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Edukacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe budowlane polegające na wymianie nawierzchni placów, ciągów pieszych(chodników), drogi dojazdowej wewnętrznej i wjazdu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Bodzentynie ul. Suchedniowska 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni: -placów, -ciągów pieszych(chodników) -drogi dojazdowej wewnętrznej i wjazdu Szczegółowy zakres zamówienia stanowi przedmiar robót i Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Bez wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne stawiane wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym : a/ wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie),przynajmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości - zał. Nr 6, b/dysponują osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania w/w robotami oraz przynależą do właściwej izby inżynierów, zał. Nr 5, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. VII Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty: 1.1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 3, 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (z przedstawionego dokumentu musi wynikać co jest przedmiotem prowadzonej działalności oraz kto ma prawo do świadczenia woli w imieniu wykonawcy), 1.3 wykaz wykonanych robót o tożsamym zakresie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), 1.4.uprawnienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w szczególności do kierownika budowy oraz aktualne na dzień składania ofert, zaświadczenie o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa osoby przewidzianej na kierownika budowy. Wymagane powyżej dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspbodzentyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach