Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg
- Adres: 11-500 Giżycko, al. 3 Maja 14
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4282935 , fax. 087 4282935
- Data zamieszczenia: 2009-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
al. 3 Maja 14 14
11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4282935, fax. 087 4282935
REGON: 00101108100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe - pokrycie dachowe sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 4 w Giżycku przy ul. 3 Maja 21 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe pokrycia dachowego sali gimnastycznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Art. 22 ust. 1 pkt 1-Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej; Art. 22 ust. 1 pkt 2-Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali min. 2 zamówienia swoim rodzajem i wartością roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia polegające na wykonaniu robót remontowych, o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. (każde),zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej. Art. 22 ust. 1 pkt 3-Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min.50 tys. zł. Art. 22 ust. 1 pkt 4-Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Art. 22 ust. 1 pkt 1-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Art. 22 ust. 1 pkt 2 wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - np. protokoły odbioru robót, referencje itp. ( załącznik nr 5 do SIWZ), wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa ( załącznik nr 6 do SIWZ). Art. 22 ust. 1 pkt 3 -aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 tys.zł. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu. Art. 22 ust. 1 pkt 4 -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 9 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT DACHU BUDYNKU WIELOFUNKCYJNEGO GDDKIA W OLSZTYNKU PRZY UL. PORANNEJ 36
Dodano: 2016-07-01 - Remont dachu w budynku nr 1 w kompleksie 1077 w Elblągu (JW 2234)
Dodano: 2014-09-11 - KONSERWACJA DACHU Z WYMIANĄ OBRÓBEK BLACHARSKICH, RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH ORAZ WYMIANA WYKŁADZINY W BUDYNKU NR 17 NA TERENIE JW. 2568 WĘGORZEWO
Dodano: 2014-08-07 - NAPRAWA DACHU PAPOWEGO Z WYMIANĄ INSTALACJI ODGROMOWEJ, ELEWACJI I WYKONANIE PODJAZDÓW BETONOWYCH W BUDYNKU NR 31 ORAZ NAPRAWA POKRYCIA DACHU PAPOWEGO W BUDYNKU NR 42 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W BRANIEWIE
Dodano: 2014-03-21 - Naprawa pokrycia dachu ceramicznego na budynku nr 36 w Jednostce Wojskowej 1248 w Morągu
Dodano: 2014-03-07 - Remont dachu budynku Starostwa Powiatowego w Piszu przy ul. Warszawskiej 5
Dodano: 2013-09-09 - Remont budynków mieszkalnych i pomieszczeń przynadleżnych
Dodano: 2012-08-02 - REMONT DACHU BUDYNKU BIUROWEGO GDDKIA REJONU W OLSZTYNIE UL. SOKOLA 4
Dodano: 2012-07-10 - Remont dachu Urzędu Celnego i Oddziału Celnego w Olsztynie przy ul. Składowej 5
Dodano: 2011-06-02 - Remont dachu w Szkole Podstawowej nr 8 w Elblągu (Obiekt zabytkowy - wpis do rejestru zabytków: Decyzja nr 93/86 z dnia 15 lipca 1986 r)
Dodano: 2009-04-09