Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ogłasza przetarg
- Adres: 20-708 Lublin, ul. Pielęgniarek 6
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7434272 do 75 , fax. 081 7434686
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
ul. Pielęgniarek 6 6
20-708 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7434272 do 75, fax. 081 7434686
REGON: 00029314300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.woi.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe - cztery zadania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe na terenie Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Lublinie, podzielone na cztery zadania: Zadanie 1 - Remont dachu - CPV 45261900-3, 45261920-9 Zadanie 2 - Malowanie ościeży - CPV 45442100-8 Zadanie 3 - Remont chodników - CPV 45110000-1, 45233140-2, 55233253-7 Zadanie 4 - Remont schodów wejściowych - CPV 45110000-1, 45432111-0, 45442100-8 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy tj. : 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 oraz pozostałe warunki: 5.dysponują w swojej kadrze osobą, która może spełniać funkcje kierownika robót, posiadającego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2003 r. Nr 207 poz.2016 z późn. zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz wpisanego na listę właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5 poz.42 z późn. zm.); 6.wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (co najmniej 3 robót). 7.do wykonania przedmiotu zamówienia zastosują materiały posiadające udokumentowane świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie; 8.posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (do przedłożenia przez Wykonawcę wybranego do wykonania robót remontowych przed zawarciem umowy). Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli chociaż jeden z ww. warunków nie zostanie spełniony.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.oświadczenia Wykonawcy - art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.wykazu wykonanych lub wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (co najmniej 3). UWAGA: w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z Wykonawców musi złożyć ww. dokumenty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wymagane od Wykonawców zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155) potwierdzające spełnianie tych warunków.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.woi.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa konserwacji dachów na budynkach numer 246, 93, 396 oraz usługa naprawy schodów zewnętrznych, opaski betonowej oraz cokołu budynku numer 93 w 6 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią - SP ZOZ w Dęblinie, ul. Szpitalna 2
Dodano: 2015-08-18 - Wykonanie remontu kapitalnego dachu wraz z dociepleniem na budynku Przedszkola Miejskiego Nr 10 w Zamościu przy ul. Lwowskiej, remont dachu na hali sportowej w III Liceum Ogólnokształcącym w Zamościu przy ul. Kilińskiego
Dodano: 2015-05-14 - Usługa konserwacji dachu na budynku numer 90 oraz usługa konserwacji rynien na budynkach 91, 92, 93 - 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - SP ZOZ w Dęblinie, ul. Szpitalna 2
Dodano: 2014-09-02 - Naprawa poszycia dachowego na budynkach przy ul. Szpitalnej 1A, Tysiąclecia 3B i ul. Kościuszki 26 w Kraśniku
Dodano: 2014-06-13 - Wykonanie robót dekarskich w Państwowej Szkole Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej.
Dodano: 2013-09-24 - Naprawa poszycia dachowego na budynkach przy ul. Sikorskiego 11 i ul. Kwiatkowskiego 12 oraz tarasu w budynku przy ul. Mostowej 2 w Kraśniku.
Dodano: 2013-09-16 - WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ Z WYMIANĄ ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH WIĘŹBY DACHOWEJ W BUDYNKU MIESZKALNYM PRZY UL. PARTYZANTÓW 33 W HRUBIESZOWIE.
Dodano: 2012-07-06 - Remont dachu budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Krasnymstawie
Dodano: 2010-10-19 - Roboty budowlane i remontowe na budynkach PWSZ w Chełmie.
Dodano: 2010-07-23 - WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM URZĘDU MIEJSKIEGO PRZY UL. 3-GO MAJA 15 W HRUBIESZOWIE
Dodano: 2010-06-09