Przetargi.pl
Roboty rekultywacyjne na polu górniczym XX Kopalni Siarki Jeziórko

Kopalnia Siarki "Machów" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 39-402 Tarnobrzeg, ul. Zakładowa 50
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8233025, 8236948 , fax. 015 8233025
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Siarki "Machów" S.A.
    ul. Zakładowa 50 50
    39-402 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8233025, 8236948, fax. 015 8233025
    REGON: 83020562700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksmachow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zobowiązany do stosowania ustawy na podstawie art. 3 ust. 1 pkt 6.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty rekultywacyjne na polu górniczym XX Kopalni Siarki Jeziórko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót rekultywacyjnych na polu górniczym XX byłej Kopalni Siarki Jeziórko o powierzchni 5,0ha, polegających m.in. na: 1.Likwidacja i porządkowanie: - usunięcie pozostałości poeksploatacyjnych z wywozem do miejsca neutralizacji - 5000m3, - izolacja miejsc po wybranych nieczystościach wapnem poflotacyjnym z rozplantowaniem mas - 5000m3, 2.Wykonanie fragmentu zbiornika wodnego: - wykopy oraz przekopy koparkami przedsiębiernymi na odkład z przemieszczaniem - rozplanowaniem do 100m - 22 100m3, - roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1 km - 89 000m3, następny kilometr - 44 500m3. - wykonanie i konserwacja materaców drewnianych - budowa dróg z płyt żelbetowych 44 805m3, - mechaniczne plantowanie dna zbiornika, dwukrotne przed i po wapnowaniu - 5,0ha, - formowanie nasypów do wysokości 3m - 140 997m3. 3.Neutralizacja i izolacja wapnem poflotacyjnym: - ukop i transport wapna na odległość 10km z przemieszczeniem - rozplantowaniem do 100m - 12 000m3. Wapno nawozowe w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu umowy zapewnia Zamawiający. Zamawiający wskaże miejsce poboru wapna nawozowego, oraz zapewni Wykonawcy dojazd i dojście do miejsca poboru wapna, umożliwiające bezpieczny sposób jego pozyskiwania - odległość poboru wapna do 10 km. Roboty rekultywacyjne, stanowiące przedmiot zamówienia wykonywane będą na podstawie i zgodnie z Projektem technicznym rekultywacji pola XX i XXI Kopalni Siarki Jeziórko, wykonanym przez Zakład Usług Projektowych mgr Marek Gamracy -w Rzeszowie, dostępnym dla Wykonawców w siedzibie Zamawiającego po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Prace prowadzone będą na terenie Zakładu Górniczego. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac zgodnie z warunkami określonymi w załączniku do umowy Obowiązki stron oraz zatrudnienia osób posiadających kwalifikacje kierownictwa i dozoru ruchu. Wykonawca, przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją oraz do dokonania wizji lokalnej terenów i obiektów objętych zamówieniem. W przypadku nie dokonania tych czynności Wykonawca nie może wyciągać negatywnych konsekwencji wobec Zamawiającego, wypływających z faktu zaniechania ich dokonania. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia siłami własnymi. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania jakichkolwiek prac stanowiących przedmiot zamówienia podwykonawcom. II Termin wykonania: rozpoczęcie: po zawarciu umowy zakończenie: nie później niż do dnia 31.12.2009r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907221004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Termin i sposób wniesienia wadium Wadium należy wnieść w terminie do dnia 31.08.2009r. , do godz.900. Przelewem na rachunek Kopalni Siarki Machów S.A. numer: 35 1020 4913 0000 9602 0067 2519 w PEKAO BP S.A. O/Tarnobrzeg (oprocentowanie rachunku - 0%, koszt prowadzenia rachunku - 0%) z adnotacją Wadium przetargowe na wykonanie zadania pt. Roboty rekultywacyjne. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych -w każdym przypadku cesja na rzecz Kopalni Siarki Machów S.A. - oryginały dokumentów należy złożyć najpóźniej do dnia 31.08.2009r., do godz. 0900, pokój 27, budynku administracyjnego Kopalni Siarki Machów S.A., a kopię załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: Potencjał kadrowy. Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz wykazu personelu, który Wykonawca zamierza skierować do wykonania zamówienia (wg załącznika nr 3 do oferty). Za niezbędne uznaje się dysponowanie przez Wykonawcę, osobami posiadającymi kwalifikacje: a) osoby dozoru ruchu posiadającej stwierdzone kwalifikacje minimum w średnim dozorze ruchu (mechaniczne lub górnicze) w zakładach górniczych wydobywających kopaliny otworami wiertniczymi - siarka rodzima, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 11.06.2002 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru technicznego zakładów górniczych, mierniczego górniczego i geologa górniczego oraz wykazu stanowisk w ruchu zakładu górniczego, które wymagają szczególnych kwalifikacji (Dz. U. Nr 84 poz. 755 ze zm.); b) osoby o specjalności technicznej mierniczej do obsługi geodezyjnej wykonywanych prac posiadającej stwierdzone kwalifikacje minimum w niższym dozorze ruchu w zakładach górniczych wydobywających kopaliny otworami wiertniczymi - siarka rodzima, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki o którym mowa w lit. a; c) starszego inspektora BHP zgodnie z Rozrządzeniem Rady Ministrów z dnia 2.09.1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109 poz. 704 z późn. zm.) posiadającego ponadto stwierdzone kwalifikacje minimum w średnim dozorze ruchu (mechaniczne lub BHP lub górnicze) w zakładach górniczych wydobywających kopaliny otworami wiertniczymi - siarka rodzima, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki o którym mowa w pkt lit. a; Wykonawca winien wykazać dysponowanie co najmniej 1 osobą o każdym rodzaju wyżej wymienionych kwalifikacji, chyba że Wykonawca wykaże dysponowanie osobami (osobą) posiadającymi (posiadającą) więcej niż jedna z wyżej wymienionych kwalifikacji. Doświadczenie: Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg załącznika nr 4 do oferty) oraz na podstawie dokumentów poświadczających, że w/w usługi zostały wykonane należycie, np. referencji. Za niezbędne uznaje się wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, wyświadczonej na rzecz podmiotu prowadzącego działalność górniczą. Z usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia rozumie się ukop zbiornika o powierzchni minimum 5 ha i minimalnym ukopie 100 000m3. Potencjał techniczny: Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie wykazu narzędzi i urządzeń będących w posiadaniu Wykonawcy, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przyjętą w projektach technologią, umożliwiających sprawną realizację robót (wg załącznika nr 5 do oferty). Potencjał finansowo - ekonomiczny. Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Za niezbędne uznaje się posiadanie przez Wykonawcę środków pieniężnych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 1 000 000,00PLN. b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uprawnienia: Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie: - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - licencji na wykonywanie transportu drogowego wraz z certyfikatem kompetencji zawodowych dla osoby zarządzającej przedsiębiorstwem zgodnie z ustawą z dnia 6.09.2001r. O transporcie drogowym (Dz. U. Z 2007r. Nr 125 poz. 874 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć: Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 1 do oferty. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał. nr 2 do oferty. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - zał. nr 3 do oferty. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie (np. referencje) - zał. nr 4 do oferty. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - załącznik nr 5 do oferty. Podpisany załącznik nr 6 (projekt umowy) do oferty. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie naczelnika właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 1 000 000,00PLN. kosztorys ofertowy, sporządzony przez Wykonawcę na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do oferty Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby o których mowa w pkt 6.2.1 specyfikacji wymaganych kwalifikacji i uprawnień wraz z oświadczeniem tych osób o przyjęciu obowiązków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Licencja na wykonywanie transportu drogowego wraz z certyfikatem kompetencji zawodowych dla osoby zarządzającej przedsiębiorstwem zgodnie z ustawą z dnia 6.09.2001r. O transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125 poz. 874 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: potencjał techniczny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksmachow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną