IV Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej ogłasza przetarg
- Adres: 81-216 Gdynia, ul. Morska 186
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6230853 , fax. 058 6231521
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: IV Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej
ul. Morska 186 186
81-216 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6230853, fax. 058 6231521
REGON: 19045605000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gdynia.pl/bip/jednostki/info/4288_.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty posadzkarskie oraz modernizacja węzła wymiennikowego c.o. i c.w.u.- etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
CZĘŚĆ A- roboty posadzkarskie: -Położenie parkietu w sali gimnastycznej -Położenie posadzki z wykładziny zgrzewalnej na korytarzu Zakres prac określony dla potrzeb wymiany posadzki: Roboty rozbiórkowe (posadzka korytarz, parkiet sala gimnastyczna) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części :A,B :prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej Dla części :A,B : spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych Dla części A:w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 1 robotę na położenie wykładzin zgrzewalnych i 1 robotę na położenie parkietu, o wartości netto minimum 50 000,00 zł każdaDla części B:w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 2 roboty budowlane na wykonanie instalacji centralnego ogrzewania lub jej remontu lub modernizacji, o wartości netto minimum 100 000,00zł każda Dla części A:wykażą się osobami które posiadają następujące uprawnienia: 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,Dla części B:wykażą się osobami które posiadają następujące uprawnienia: 1 osoba z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie urządzeń i instalacji sanitarnych, wodociągowych , kanalizacyjnych oraz ciepłowniczych.1 osoba z uprawnieniami elektrycznymi Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń systemem: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). dla części A: wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej 1 robotę na położenie wykładzin zgrzewalnych i 1 robotę na położenie parkietu o wartości netto minimum 50.000,00 zł każda, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania -o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 A, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że każda z wymienionych robót ta została wykonana należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców. dla części B: wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane na wykonanie instalacji centralnego ogrzewania lub jej remontu lub modernizacji, o wartości netto minimum 100 000,00zł każda z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania -o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 B, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców. dla części A: wykaz osób posiadających odpowiednie uprawnienia o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 3A wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dla części A: wymagane jest wykazanie 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i przynależącej do właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla części B: wykaz osób posiadających odpowiednie uprawnienia treści odpowiadającej Załącznikowi nr 3B wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dla części B: wymagane jest wykazanie 1 osoby z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie urządzeń i instalacji sanitarnych, wodociągowych , kanalizacyjnych oraz ciepłowniczych i 1 osoby z uprawnieniami elektrycznymi i przynależących do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku nr 3 A, 3B Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców. wykaz prac, które Wykonawca powierzy podwykonawcom o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 4 A, 4B . W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców. kosztorys ofertowy dla części A , dla części B . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/jednostki/info/4288_.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ceglanej elewacji i pomieszczeń budynku nr 3 w kompleksie przy ulicy 17 marca 20 w Malborku dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku.
Dodano: 2016-07-26 - Rozbiórka budynku nr 71 - magazyn ogólnego przeznaczenia w Jednostce Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2016-07-25 - Remont budynków nr 16 i 25 oraz wymiana nawierzchni w kompleksie wojskowym przy ulicy 17 Marca 20 w 22 Bazie Lotnictwa Taktycznego w Malborku
Dodano: 2016-07-20 - Remont pomieszczeń w budynku nr 12 w kompleksie wojskowym przy ulicy 17 Marca 20 w 22 Bazie Lotnictwa Taktycznego w Malborku
Dodano: 2016-07-20 - Remont leśniczówki Sławutówko
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie konstrukcji więźby dachowej wraz z pokryciem dachowym na budynku mieszkalnym jednorodzinnym - leśniczówki Rybno
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa budynku jednorodzinnego Leśniczówki Marianowo przy ul. Gniewowskiej 55 w Redzie.
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa pomieszczenia w Hali Ergo Arena
Dodano: 2016-07-14 - Budowa budynku magazynowego z przeznaczeniem w budownictwie militarnym i obrony cywilnej zabezpieczonego systemem alarmowym w kompleksie wojskowym w Redzikowie - zadanie 13756
Dodano: 2016-06-23 - Remont budynku nr 11 w kompleksie wojskowym przy ulicy Jagiellońskiej 16 w 22 Bazie Lotnictwa Taktycznego w Malborku
Dodano: 2016-06-08