Przetargi.pl
Roboty porządkowe na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w zakresie opróżniania i zakupu koszy ulicznych, usuwania padłych zwierząt, sprzątania niezagospodarowanych terenów, w tym likwidacji dzikich wysypisk odpadów.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5103125 , fax. 22 5103189
  • Data zamieszczenia: 2016-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    ul. Modlińska 197 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5103125, fax. 22 5103189
    REGON: 01525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty porządkowe na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w zakresie opróżniania i zakupu koszy ulicznych, usuwania padłych zwierząt, sprzątania niezagospodarowanych terenów, w tym likwidacji dzikich wysypisk odpadów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Roboty porządkowe na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w zakresie opróżniania i zakupu koszy ulicznych, usuwania padłych zwierząt, sprzątania niezagospodarowanych terenów, w tym likwidacji dzikich wysypisk odpadów 2.1. Przedmiot zamówienia Zakres i rodzaj prac: Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) W zakresie opróżniania koszy: Opróżnianie 269 szt. koszy ulicznych z miejscem określonym w załączniku do umowy, w tym: - opróżnianie koszy ulicznych z częstotliwością 1 raz na dobę przez cztery dni w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek, sobota - z wyłączeniem dni świątecznych do godziny 900), liczba opróżnień 55 952. - opróżnianie interwencyjne koszy ulicznych w przypadku przepełnionego kosza, na wezwanie zamawiającego, w czasie wskazanym przez wykonawcę (w przedziale czasowym od 1 godziny do 2 godzin od zgłoszenia), liczba opróżnień 880. - zakup koszy ulicznych w ilości 34 szt. (betonowych z wkładem metalowym, o pojemności 45 l), - utrzymanie w należytej czystości koszy ulicznych, zwłaszcza pod wkładem metalowym, oraz ich otoczenia w promieniu 1,5 m, - zmianę lokalizacji kosza ulicznego na polecenie zamawiającego, - bezzwłoczne powiadomienie zamawiającego o kradzieży lub dewastacji kosza bądź wkładu; 2) W zakresie wywozu odpadów na wysypisko: - wywóz odpadów na wysypisko, - sprzątanie niezagospodarowanych terenów wskazanych przez zamawiającego wraz z wywozem odpadów na wysypisko, w szacowanej przez zamawiającego ilości do 450 m?. 3) W zakresie usuwania padłych zwierząt: - usuwanie padłych zwierząt z terenów wskazanych przez zamawiającego będących w zarządzie dzielnicy (kod odpadu 16 81 01). Wykonawca usunie padłe zwierzę w terminie wskazanym przez wykonawcę (w przedziale czasowym od 1 godziny do 2 godzin) od otrzymania zgłoszenia, przewidziana przez zamawiającego ilość do 170kg. 4) W zakresie likwidacji dzikich wysypisk: - likwidacji dzikich wysypisk oraz odpadów wskazanych przez zamawiającego, tj. załadunek i wywiezienie na wysypisko odpadów komunalnych przewidziana przez zamawiającego ilość do 1500 Mg 5) Pracownicy wykonawcy powinni być ubrani w ubrania robocze z widocznym logo firmy. 6) Realizacja usługi przez Wykonawcę zgodnie z zasadami określonymi przepisami ustaw: z 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.) oraz 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2013r. poz. 1399 z późn. zm.). W przypadku stwierdzenia podczas wykonywania czynności określonych niniejsza umową, iż na nielegalnym wysypisku i niezagospodarowanych terenach znajdują się inne odpady, które nie są przyjmowane przez zorganizowane wysypiska odpadów komunalnych tj. odpady ulegające biodegradacji, gleba i ziemia, w tym kamienie, inne odpady nieulegające biodegradacji, odpady wielkogabarytowe, Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zagospodarować lub zutylizować te odpady - zgodnie z odrębnymi przepisami. W przypadku stwierdzenia odpadów niebezpiecznych, zalegających wśród innych odpadów, Wykonawca zgłosi niezwłocznie ten fakt Zamawiającemu. Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia a sposób gospodarowania nimi musi być zgodny z przepisami obowiązującymi w dacie realizacji zamówienia tj: ustawy o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21. z późn. zm.) oraz ustawy utrzymania czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.). Po stronie Wykonawcy ciąży dopełnienie wszelkich wymogów formalnych związanych z wykonaniem usługi. Szczegółowy wykaz koszy zawiera załączniki nr 1 do umowy. 2.2. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy wybrany Wykonawca posiadał opłaconą polisę ubezpieczenia lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż całkowita wartość wynagrodzenia brutto podana w ofercie. Ubezpieczenie to musi obejmować również podwykonawców. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000, 00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach