Przetargi.pl
Roboty ogólnobudowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej na potrzeby „Klubu Senior+” w Rybniku przy ul. Floriańskiej 24 w ramach projektu „System wsparcia rybnickich seniorów”

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Żużlowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4221111, 4221118 , fax. 0-32 42 601 21
  • Data zamieszczenia: 2020-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Żużlowa 25
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4221111, 4221118, fax. 0-32 42 601 21
    REGON: 34457600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.opsrybnik.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty ogólnobudowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej na potrzeby „Klubu Senior+” w Rybniku przy ul. Floriańskiej 24 w ramach projektu „System wsparcia rybnickich seniorów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej na potrzeby „Klubu Senior+” w Rybniku przy ul. Floriańskiej 24 w ramach projektu „System wsparcia rybnickich seniorów”. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: modernizację układu funkcjonalno –przestrzennego, w tym modernizację instalacji elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz roboty towarzyszące. Szczegółowo zakres prac precyzują: projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robot, dokumenty te stanowią załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ (zgodnie z pkt III. 3. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego) pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w punkcie 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2 i 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach