Przetargi.pl
roboty ogólnobudowlane w Pawilonie Diagnostyczno - Zabiegowym Nr 3, Pralni Centralnej oraz Kuchni Centralnej SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Energetyków 46
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0324291000, 4291288 , fax. 032 4291225
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
    ul. Energetyków 46 46
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 0324291000, 4291288, fax. 032 4291225
    REGON: 27278032300014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    roboty ogólnobudowlane w Pawilonie Diagnostyczno - Zabiegowym Nr 3, Pralni Centralnej oraz Kuchni Centralnej SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Niniejsze zamówienie obejmuje 3 zadania: roboty ogólnobudowlane w Pawilonie Diagnostyczno - Zabiegowym Nr 3 (zadanie 1), Pralni Centralnej (zadanie 2) oraz Kuchni Centralnej (zadanie 3) SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku (lokalizacja: ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: dla zadania 1: 1700 PLN, dla zadania 2: 3000 PLN, dla zadania 3: 1500 PLN. Wykonawca powinien zsumować wadia dla zadań, na które składa ofertę i w ten sposób ustalić łączną wartość wadium dla swojej oferty. W przypadku złożenia oferty na wszystkie zadania łączna wartość wadium wynosi: 6200 PLN W przypadku złożenia oferty na wszystkie zadaniałączna wartość wadium wynosi 9510,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, iż wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655, z późn. zm.) oraz spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków wymieniono poniżej. Przedmiotowe oświadczenia oraz dokumenty, będą stanowić podstawę do oceny wykonawcy, pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia), dlatego z ich treści musi jednoznacznie wynikać spełnianie tych warunków. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w art. 22 ust.1 ww. ustawy spełniają łącznie, a żaden z nich nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy. W takim przypadku w odniesieniu do każdego z elementów objętych zakresem zamówienia należy wykazać, że warunki udziału w postępowaniu są spełnione odpowiednio przez podmioty występujące wspólnie tj. niżej wymienione dokumenty należy złożyć odpowiednio dla każdego podmiotu w takim zakresie, w jakim bierze on udział w realizacji zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (numeracja zgodna z numeracją załączników do oferty, załączników nr 3 i 4 nie wymieniono na poniższej liście, ponieważ dotyczą on przedmiotu zamówienia, a nie podmiotu składającego ofertę) 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik 6 do specyfikacji, w wersji A lub w wersji B. Właściwą wersję wybiera wykonawca - stosownie do swojej sytuacji, tj. w zależności od tego czy dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wersja A), czy nie (wersja B). W przypadku złożenia oświadczenia w wersji B, wykonawca - zgodnie z jego treścią musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku dokumentów nr 1, 2 i 5 należy zastosować zasady zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. 2006 Nr 87, poz. 605, Dz. U. 2008 Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach