Przetargi.pl
Roboty ogólnobudowlane-sanitarne Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2

Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w imieniu i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 61-884 Poznań, ul. Rybaki 18a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 657 90 00 , fax. (061) 657 90 09
  • Data zamieszczenia: 2012-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w imieniu i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A.
    ul. Rybaki 18a 18a
    61-884 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 657 90 00, fax. (061) 657 90 09
    REGON: 63023584700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: osoba prawna działająca w imieniu administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty ogólnobudowlane-sanitarne Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty ogólnobudowlane-sanitarne polegające na wykonaniu wymiany instalacji kanalizacji deszczowej przy budynku komunalnym w Poznaniu na os. Piastowskim 74 oraz prace ogólnobudowlane-sanitarne polegające na wymianie części zewnętrznej kanalizacji sanitarnej (przyłącza) budynków mieszkalnych (baraków) przy ul. Nowotarskiej 26 w Poznaniu. Wymienione nieruchomości są zarządzane przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółkę Akcyjną, Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2, ul. 23 Lutego 4/6 w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 1.1. część I - wymiana instalacji kanalizacji deszczowej przy budynku komunalnym w Poznaniu na os. Piastowskim 74 1.2. część II - częściowa wymiana kanalizacji sanitarnej (przyłącza) budynków mieszkalnych (baraków) przy ul. Nowotarskiej 26 w Poznaniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla I części zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 5 i 6 do SIWZ) składająca się z: 2.1. Kosztorysu ofertowego + przedmiaru robót dla I części zamówienia - os. Piastowskie 74 (załącznik nr 5); 2.2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla I części zamówienia - os. Piastowskie 74 (załącznik nr 6); 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla II części zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 7 i 8 do SIWZ) składająca się z: 3.1. Kosztorysu ofertowego + przedmiaru robót + nakładów rzeczowych dla II części zamówienia - ul. Nowotarska 26 (załącznik nr 7) 3.2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla II części zamówienia - ul. Nowotarska 26 (załącznik nr 8) 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 5. W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 8. Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami: 8.1. Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 21 czerwca 2001 z późniejszymi zmianami) 8.2. Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada1996r. z późniejszymi zmianami) 8.3. Uchwały Nr XXXI/449/VI/2012 Rady Miasta Poznania z dnia 22.05.2012r. zmieniającym Uchwałę Nr LVIII/780/V/2009 Rady Miasta Poznania z dnia 7 lipca 2009 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania (Dz.U. z 2009r. Nr 164 poz.2799). 9. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia dla każdej części zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości: 980,00 zł (słownie: dziewięćset osiemdziesiąt zł) - dla części I zamówienia, 980,00 zł (słownie: dziewięćset osiemdziesiąt zł) - dla II części zamówienia, 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 28.09.2012 r. do godz. 10.00. 4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Pełnomocnika Zamawiającego, tj.: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, Poznań: 38 1600 1084 0004 0503 6633 7001 z zaznaczeniem: Wadium do postępowania nr ZZP/1369-PN/2012, dotyczy (podać nr części) części zamówienia, oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w miejscu składania ofert, tj. pokój nr 231 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach