Przetargi.pl
Roboty ogólnobudowlane konserwacyjne murarsko - tynkarsko - malarskie - stolarsko - ciesielskie w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupsk, a zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842 82 93 , fax. 59 842 80 48
  • Data zamieszczenia: 2014-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 842 82 93, fax. 59 842 80 48
    REGON: 77128515500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego Zarządca nieruchomości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty ogólnobudowlane konserwacyjne murarsko - tynkarsko - malarskie - stolarsko - ciesielskie w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupsk, a zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych konserwacyjnych: murarsko - tynkarsko - malarskich, stolarsko - ciesielskich w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupsk, a zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, w następującym zakresie: 1) skucie odstających płatów tynków luźnych cegieł z gzymsów na elewacji budynków, komórkach, garażach, murach oraz skucie tynków w lokalach, 2) wykonywanie doraźnych napraw i uzupełnień tynków na elewacjach budynków, komórek i garaży, murów, 3) wymiana tynków w lokalach, 4) wymiana i naprawa stolarki drzwiowej na klatkach schodowych, 5) wymiana i naprawa stolarki okiennej na klatkach schodowych piwnic i na strychach, 6) wymiana i naprawa stolarki drzwiowej i podłóg w lokalach, 7) naprawa i wymiana okuć stolarki drzwiowej i drewnianej okiennej, 8) naprawa lub uzupełnienie tynków na klatkach schodowych, na kominach w części strychowej, w lokalach, komórkach, piwnicach, garażach, 9) naprawa lub przemurowanie ścianek działowych w lokalach i w piwnicach, 10) malowanie mieszkań i klatek schodowych, 11) naprawa fragmentów połaci dachowej, 12) wymiana fragmentów konstrukcji drewnianej dachu, 13) naprawa lub wymiana okuć stolarki drzwiowej i drewnianej okiennej, 14) naprawa płyt balkonowych (np. naprawa tynków, odwodnienia, izolacji), 15) roboty malarskie po naprawach lub wymianach tynków i innych robotach, 16) wykonanie doraźnych napraw chodników i opasek betonowych przy budynkach, 17) zabezpieczenie pustostanów, lokali mieszkalnych po wykwaterowaniu lub eksmisji, 18) przemurowanie fragmentów kominów, 19) naprawa fragmentów połaci dachów, 20) wymiana fragmentów konstrukcji połaci dachu. 2. Opis przedmiotu zamówienia określa również Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Zakres rzeczowy robót oraz termin ich wykonania określać będzie każdorazowo zlecenie zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Niniejsze postępowanie składa się z 2 części. 1) Część 1 dotyczy zakresu wskazanych robót w pkt. 1, które będą świadczone w lokalach mieszkalnych i użytkowych w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych oraz w pomieszczeniach gospodarczych będących własnością Miasta Słupsk, a zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. Administrację Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku i Administracji Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku. 2)Część nr 2 dotyczy zakresu wskazanych robót w pkt. 1, które będą świadczone w lokalach mieszkalnych i użytkowych w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych oraz w pomieszczeniach gospodarczych będących własnością Miasta Słupsk, a zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. Administracji Zasobów Gminnych przy Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku. Zamawiający działając na podstawie art. 83 ust. 2 i 3 ustawy Pzp zastrzega, że jeden wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na jedną część zamówienia. 5. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości dla części nr 1: 8 000,00 zł dla części nr 2: 7 000,00 zł 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto Zamawiającego: BRE BANK nr 98 1140 2118 0000 2180 2900 1005 z dopiskiem na przelewie wadium w postępowaniu na wykonanie robót ogólnobudowlanych w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupsk, a zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku część nr 1, część nr 2, natomiast w pozostałych akceptowalnych formach należy składać wraz z ofertą w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Słupsku, ul. Tuwima 4, pokój nr 4 sekretariat. 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie Wykonawcy, beneficjenta gwarancji Zamawiającego, gwaranta banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3)kwotę gwarancji, 4)termin ważności gwarancji 5)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego gdy Wykonawca: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z regulacją zawartą w art. 46 ust. 1do 4 Pzp. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z regulacją art. 46 ust. 4a do 5 Pzp. 7.Zamawiający zaleca, aby do oferty została dołączona kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgm.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach