Przetargi.pl
Roboty naprawcze w budynku biurowym Nadleśnictwa Poddębice w miejscowości Rodrysin 18 A

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Poddębice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Targowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 6782975 , fax. 43 6784469
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Poddębice
    ul. Targowa 3
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 43 6782975, fax. 43 6784469
    REGON: 73002100800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.poddebice.lodz.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Poddębice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty naprawcze w budynku biurowym Nadleśnictwa Poddębice w miejscowości Rodrysin 18 A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet I : Wykonanie naprawy nieprawidłowo wykonanej izolacji stropodachu – tarasu w nowobudowanym budynku siedziby Nadleśnictwa Poddębice w miejscowości Rodrysin 18 A, 99- 200 Poddębice, gmina Poddębice na działce ewidencyjnej nr 317. Zakres prac do wykonania: 1. Zdjęcie warstwy dociskowej z kamienia o frakcji 16-32 mm; 2. Zdjęcie folii „kubełkowej” 3. Zerwanie izolacji ze styropianu i styroduru; 4. Zerwanie izolacji z papy termozgrzewalnej; 5. Zerwanie nadlewki z betonu; 6. Wykucie i demontaż wpustu dachowego oraz podejścia pod stropem; 7. Oczyszczenie podłoża stropodachu – tarasu; 8. Zamontowanie nowego podejścia oraz wpustu dachowego dostosowanego do połączenia z papą termozgrzewalną; 9. Posmarowanie podłoża emulsją izolacyjną; 10. Przyklejenie 1 x papa termozgrzewalna; 11. Montaż styropianu EPS 100 gr. 18-24 cm z wyprofilowaniem spadków; 12. Montaż membrany PCV 1,5 mm wraz z obróbkami z blachy powlekanej PCW; 13. Montaż podłogi z desek kompozytowych. Wykonanie naprawy nieprawidłowo wykonanej wykładziny schodów zewnętrznych z płytek Gres. Zakres prac do wykonania: 1. Skucie płytek Gres ze schodów i podestów spocznikowych 2. Skucie posadzki betonowej pod płytkami 3. Zerwanie izolacji ciepłochronnej i przeciwwilgociowej; 4. Demontaż wpustu dachowego oraz podejścia z rur PCV 110 mm; 5. Montaż nowego podejścia i wpustu dachowego „SIKA” lub równoważny: 6. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej; 7. Wykonanie posadzki z zaprawy wodoszczelnej, elastycznej pod gres; 8. Ułożenie płytek Gres na schodach i podestach spocznikowych oraz cokolikach z zastosowaniem zaprawy oraz fugi elastycznej i przeciwwilgociowej; 9. Czyszczenie i malowanie czap betonowych przy schodach. Pakiet II Wykonanie naprawy dylatacji ścian zewnętrznych z cegły. Zakres prac do wykonania: 1. Montaż rusztowań elewacyjnych 2. Wykonanie szczelin dylatacyjnych 3. Wypełnienie szczelin dylatacyjnych preparatem wypełniającym; 4. Zszycie pęknięć ścian przy zastosowaniu metody „BRUTT SAVER” lub równoważnej, przez : • wycięcie w prawo i lewo po 40 cm bruzd na głębokość ok. 4 cm, • odkurzenie powstałych bruzd, • wypełnienie bruzd komponentem BRUTT SAVER POWDER lub równoważnym, • wtopić w tą bruzdę pręt ze stali austenitycznej o szerokości 80 cm • wypełnić powstałą szczelinę za pomocą ręcznego pistoletu w/w komponentem. Zszycie powinno być wykonane co trzecią poziomą warstwę łączenia cegieł. 5. Gruntowanie ścian elewacyjnych; 6. Przyklejenie siatki wzmacniającej; 7. Wykonanie tynku cienkowarstwowego silikonowego barwionego fabrycznie; 8. Demontaż rusztowań. Wykonanie naprawy Witalnika 1. Skucie płytek i zaprawy z Witalnika; 2. Ułożenie płytek. Zamawiający w tej części zamówienia dopuszcza wykonanie szczelin dylatacyjnych z ich uzupełnieniem i zszycie muru przy zastosowaniu metody „BRUTT SAVER” lub równoważnej w roku 2017, a położenie tynku silikonowego barwionego fabrycznie w roku 2018 do dnia 29.06.2018 r. Pakiet III Wykonanie napraw w pomieszczeniach wewnętrznych budynku. Zakres prac do wykonania: 1. Skucie tynku w miejscach zawilgocenia i zagrzybienia; 2. Oczyszczenie miejsc zagrzybionych i osuszenie; 3. Zagruntowanie preparatem grzybobójczym; 4. Tynkowanie miejsc ubytków; 5. Gipsowanie miejsc naprawianych tynków; 6. Malowanie całych ścian i sufitów naprawianych; 7. Czyszczenie płytek Gres podłogowych po zalaniu wodą wskutek przecieków; 8. Czyszczenie i malowanie tynków zewnętrznych przy garażu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla Pakietów: dla Pakietu I w wysokości 1400,00 zł dla Pakietu II w wysokości 2000,00 zł dla pakietu III w wysokości 300,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w konto nr 28 2030 0045 1110 0000 0037 3730 z dopiskiem na blankiecie przelewu, „Wadium – Roboty naprawcze Pakiet ….” Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału i oddzielnie od oferty w sekretariacie Nadleśnictwa Poddębice, przy ul. Targowej 3, 99-200 Poddębice natomiast jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. W/w oryginał gwarancji (poręczenia) wniesionego wadium, Zamawiający przechowa w sejfie do tych celów przeznaczonym. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium w każdej dopuszczalnej formie musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do 26.09.2017 r. do godz. 09:00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie: a) wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a; b) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzyma wadium także w okolicznościach ujętych w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach