Przetargi.pl
Roboty naprawcze na DW 964 w m. Wieliczka do umowy nr 26/2013/ZDW.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, ul. Drogowców
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 721 788 , fax. 122 741 416
  • Data zamieszczenia: 2020-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach
    ul. Drogowców 2
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 122 721 788, fax. 122 741 416
    REGON: 58889000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty naprawcze na DW 964 w m. Wieliczka do umowy nr 26/2013/ZDW.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na: - zabezpieczeniu ruchu drogowego i pieszego na czas robót (projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót – wykonanie, utrzymanie i likwidacja). Projekt winien być zaopiniowany przez komendę Wojewódzką Policji oraz zatwierdzony przez ZDW w Krakowie (Wydział Inżynierii Ruchu). - wykonaniu robót budowlanych na odcinku DW 964: m. Wieliczka ul. Asnyka odc. 210 km 1+410 do odc. 255 km 0+120. L = 817 mb. Zakres robót: Uszczelnienie pęknięć podłużnych na łączeniach technologicznych oraz spękań pojedynczych poprzecznych, podłużnych masą zalewową elastomerową - 800 m, Mechaniczne rozebranie chodnika z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej (kostka do ponownego wbudowania) - 517 m2; Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 20 cm -517 m2, Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (kostka z rozbiórki) - 517 m2; Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm - 1600 m2; Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych bitumicznych - 1600 m2, Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych – 1600 m2, Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych SMA 8 o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) w ilości 1600 m2, Regulacja włazów żeliwnych studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej - 10 szt., Wymiana włazów żeliwnych studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej na włazy żeliwne samopoziomujące - 22 szt., Regulacja wpustów żeliwnych studzienek ściekowych - 3 szt., Wymiana wpustów żeliwnych studzienek ściekowych - 5 szt., Ręczna reprofilacja ubytków w konstrukcjach betonowych zaprawą PCC - uszczelnienie pęknięć muru żelbetowego - 45 m, Oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych - grubowarstwowe wykonywane mechanicznie - 600 m2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (oryginale). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokołu z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej na formularzu udostępnionym w ramach niniejszej SIWZ – wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi zał. nr 4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną