Przetargi.pl
Roboty modernizacyjne w lokalach mieszkalnych położonych przy ul. Witczaka 105/4 i ul. Kossaka 12/2 w Bytomiu - pakiet 3 - II postępowanie

Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania ogłasza przetarg

  • Adres: 41-907 Bytom, Zielna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 413 00 30 , fax. 32 413 00 33
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania
    Zielna 25B
    41-907 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 413 00 30, fax. 32 413 00 33
    REGON: 24261540600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bytomskie.mieszkania.magistrat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty modernizacyjne w lokalach mieszkalnych położonych przy ul. Witczaka 105/4 i ul. Kossaka 12/2 w Bytomiu - pakiet 3 - II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na modernizacji lokali mieszkalnych położonych przy ul. Witczaka 105/4 w Bytomiu i ul. Kossaka 12/2 w Bytomiu. 2. Zadanie obejmuje wykonanie modernizacji w 2 lokalach mieszkalnych komunalnych (pustostanach) położonych w różnych budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych na terenie miasta Bytomia. 3. Zakresy robót budowlanych polegających na wykonaniu robót budowlanych i instalacyjnych w lokalach są zróżnicowane i obejmują w szczególności: wykonanie robót budowlanych izolacyjnych, tynkarsko – malarskich, stolarskich, posadzkowych, zduńskich, elektroinstalacyjnych i instalacyjnych sanitarnych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z podziałem określonym poniżej: a) Część I zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji lokalu mieszkalnego położonego w Bytomiu przy ul. Witczaka 105/4 w Bytomiu, w tym: 1) wykonanie robót tynkarskich w zakresie przetarcia tynków i ich częściowej wymiany; 2) licowanie ścian płytkami ceramicznymi (łazienka); 3) malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów; 4) wymiana posadzek w pokojach i kuchni na posadzki z paneli podłogowych; 5) wymiana posadzek w pomieszczeniu WC i łazienki na posadzki z płytek z kamieni sztucznych wraz z uprzednim wykonaniem izolacji przeciw wilgociowej; 6) renowacja ościeżnic drzwiowych w lokalu; 7) wymiana skrzydeł drzwiowych; 8) wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV z zachowaniem wymiarów i podziału i wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych; 9) wymiana instalacji elektrycznej w całym lokalu; 10) regulacja instalacji centralnego ogrzewania etażowego gazowego wraz z montażem zaworów grzejnikowych; 11) częściowa wymiana instalacji sanitarnych wraz z wykonaniem niezbędnych prób szczelności instalacji i montażem urządzeń: baterii umywalkowej i natryskowej, umywalki, kabiny natryskowej z brodzikiem, bojlera elektrycznego 80l, zlewozmywaka na szafce, termy elektrycznej 10l, kuchenki gazowej z piekarnikiem; 12) wykonanie innych robót pochodnych i towarzyszących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Części I stanowi Załącznik nr 1.1. do SIWZ - przedmiar robót oraz Załącznik nr 2 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. b) Część II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji lokalu mieszkalnego położonego w Bytomiu przy ul. Kossaka 12/2 w Bytomiu, wraz z zaprojektowaniem instalacji gazowej w lokalu w tym: 1) opracowanie dokumentacji projektowej instalacji gazowej w lokalu wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę tej instalacji; 2) rozbiórka okładzin ściennych i sufitowych; 3) wykonanie robót tynkarskich w zakresie częściowej wymiany tynków wewnętrznych ścian i sufitów oraz przetarcia pozostałych tynków; 4) licowanie ścian płytkami ceramicznymi (łazienka); 5) malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów; 6) wymiana posadzek w pokojach na posadzki z wykładzin z PCV; 7) wymiana posadzek w pomieszczeniu WC, łazienki i kuchni na posadzki z płytek z kamieni sztucznych wraz z uprzednim wykonaniem izolacji przeciw wilgociowej; 8) zamurowanie otworów drzwiowych; 9) wymiana drzwi wewnątrzlokalowych oraz drzwi wejściowych do lokalu i drzwi piwnicznych; 10) wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV z zachowaniem wymiarów i podziału oraz konserwacja i regulacja stolarki okiennej z PCV (nie przeznaczonej do wymiany); 11) wymiana instalacji elektrycznej w całym lokalu; 12) wymiana instalacji gazowej zgodnie z opracowanym projektem budowlanym; 13) częściowa wymiana instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej wraz z wykonaniem niezbędnych prób szczelności instalacji; 14) montaż urządzeń: baterii umywalkowej i wannowej, umywalki, wanny, zlewozmywaka na szafce, termy elektrycznej 10l, kuchenki gazowej z piekarnikiem; 15) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania etażowego gazowego z zastosowaniem rur miedzianych oraz grzejników dwupłytowych stalowych i łazienkowego stalowego, zasilanego z kotła gazowego c.o. i c.w.u. dwufunkcyjnego kondensacyjnego; 16) zabezpieczenie przewodu kominowego wkładem kominowym; 17) wykonanie innych robót pochodnych i towarzyszących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Części II stanowi Załącznik nr 1.2. do SIWZ - przedmiar robót oraz Załącznik nr 2 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 5. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na terenach budowy. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania się z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektów, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Zamawiającego za pośrednictwem e-maila na adres: zamowienia@bm.bytom.pl do dnia 27 czerwca 2018 r. do godz. 15:30. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostaną poinformowani e-mailem. 8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załączniki nr 3.1 oraz 3.2. do SIWZ. 9. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (jt. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) wymaga, aby w ramach realizacji przedmiotu każdej części zamówienia wszelkie czynności bezpośrednio związane z wykonaniem modernizacji lokali położonych w Bytomiu przy ul. Witczaka 105/4, ul. Kossaka 12/2 (tj. wszelkie czynności związane z wykonaniem robót budowlanych demontażowych, murarsko-tynkarskich, malarskich, stolarskich, izolacyjnych, posadzkowych, instalacyjnych wod-kan, elektroinstalacyjnych, instalacyjnych teletechnicznych, instalacyjnych gazowych, instalacji grzewczych, montażowych i innych czynności wchodzących w tzw. koszty bezpośrednie) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy te roboty budowlane będzie wykonywał Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca. 10. Powyższy wymóg dotyczy pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy projektantów, kierujących budową i robotami, dostawców materiałów budowlanych. 11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 powyżej czynności. W tym celu Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 12. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu nw. dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie wskazane w lit. a powyżej (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 13. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. 14. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań postawionych Wykonawcy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określił w Załącznikach nr 3.1. oraz 3.2. do SIWZ – Istotnych postanowieniach umownych. 15. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy – oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do postępowania przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; dowód/dowody wskazujące, że zasoby innych podmiotów, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemne zobowiązania innych podmiotów. Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach