Przetargi.pl
„Roboty modernizacyjne w 7 lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom – pakiet 4”

Bytomskie Mieszkania ogłasza przetarg

  • Adres: 41907 Bytom, ul. Zielna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 413 00 30 , fax. 32 430 00 33
  • Data zamieszczenia: 2017-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bytomskie Mieszkania
    ul. Zielna
    41907 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 413 00 30, fax. 32 430 00 33
    REGON: 24261540600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Roboty modernizacyjne w 7 lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom – pakiet 4”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: „Roboty modernizacyjne w 7 lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom – pakiet 4” 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji w 7 lokalach mieszkalnych komunalnych (pustostanach) położonych w różnych budynkach mieszkalnych zlokalizowanych na terenie miasta Bytomia. Zakresy modernizacji polegającej na wykonaniu robót budowlanych i instalacyjnych w lokalach są zróżnicowane przedmiarowo i obejmują w szczególności wykonanie robót ogólnobudowlanych, izolacyjnych, tynkarsko – malarskich, stolarskich, posadzkowych, zduńskich, elektroinstalacyjnych i instalacyjnych wod – kan, gaz, c.o. . 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z podziałem określonym poniżej: a) Część I – Roboty modernizacyjne w lokalu mieszkalnym położonym przy ul. Fałata 5A/8 w Bytomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1. do SIWZ – Przedmiar robót. b) Część II – Roboty modernizacyjne w lokalu mieszkalnym położonym przy ul. Katowickiej 54/16 w Bytomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2. do SIWZ – Przedmiar robót. c) Część III – Roboty modernizacyjne w lokalu mieszkalnym położonym przy ul. Brzezińskiej 37/18 w Bytomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.3. do SIWZ – Przedmiar robót. d) Część IV – Roboty modernizacyjne w lokalu mieszkalnym położonym przy ul. Stalmacha 4/5 w Bytomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.4. do SIWZ – Przedmiar robót. e) Część V – Roboty modernizacyjne w lokalu mieszkalnym położonym przy ul. Schenka 4/1 w Bytomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.5. do SIWZ – Przedmiar robót. f) Część VI – Roboty modernizacyjne w lokalu mieszkalnym położonym przy ul. Bończyka 4/4 w Bytomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.6. do SIWZ – Przedmiar robót. g) Część VII – Roboty modernizacyjne w lokalu mieszkalnym położonym przy ul. Smolenia 14/8 w Bytomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.7. do SIWZ – Przedmiar robót. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie budowy. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania się z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Zamawiającego w formie pisemnej, fax-em na nr 32 413-00-33, lub za pośrednictwem e-maila na adres: zamowienia@bm.bytom.pl do dnia 24 lutego 2017 r. godz. 12:00. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem. 7. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę, wszystkich robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r., poz. 1145) wykonujących czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi, zduńskimi, instalacyjnymi: elektrycznymi, wod. – kan., gazowymi. 8. Zamawiający określa, iż w celu udokumentowania zatrudnienia osób o których mowa w pkt. 7 powyżej aby Wykonawca: a) w dniu przejęcia terenu budowy dostarczył Zamawiającemu (przedstawicielowi Zamawiającego na budowie) oświadczenie zawierające imiona i nazwiska osób wykonujących czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi, zduńskimi, instalacyjnymi: elektrycznymi, wod. – kan., gazowymi wraz z oświadczeniami tych osób o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. b) aktualizował oświadczenie na bieżąco tj. za każdym razem, gdy nastąpi zmiana personalna w składzie osobowym pracowników na budowie. c) do faktury VAT za wykonane roboty zgodnie z postanowieniami umowy, jaka zostanie z nim zawarta załączył oświadczenie, dotyczące zatrudnienia osób realizujących roboty ogólnobudowlane, zduńskie, instalacyjne: elektryczne, wod. – kan., gazowe, a także oświadczenia tych osób, że były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia (jeżeli była zmiana osób zatrudnionych, należy podać w jakim czasie). W sytuacji uniemożliwiającej złożenie oświadczenia przez osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia Wykonawca winien przedłożyć inne dokumenty potwierdzające ich zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz podać przyczynę uniemożliwiającą złożenie ww. oświadczeń. 9. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań postawionych wykonawcy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określił w Załączniku nr 2 do SIWZ – Istotnych postanowieniach umownych. 10. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik Nr 1.8. do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 11. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach