Przetargi.pl
Roboty konserwacyjne polegające na: Część I- Naprawa elewacji, pomieszczeń budynek nr 10, 64 w JW 5701 m. Międzyrzecz Część II- Naprawa pomieszczeń budynek nr 41 w JW 5700 m. Międzyrzecz Część III- Naprawa elewacji budynku z naprawą instalacji elektrycznej budynku nr 67 w JW 5701 m. Międzyrzecz

Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2015-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www45wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty konserwacyjne polegające na: Część I- Naprawa elewacji, pomieszczeń budynek nr 10, 64 w JW 5701 m. Międzyrzecz Część II- Naprawa pomieszczeń budynek nr 41 w JW 5700 m. Międzyrzecz Część III- Naprawa elewacji budynku z naprawą instalacji elektrycznej budynku nr 67 w JW 5701 m. Międzyrzecz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: Zakres przedmiotu zamówienia: -roboty rozbiórkowe - rozebranie pokrycia dachu z papy na konstrukcji drewnianej i pokrycia z blachy stalowej ocynkowanej, wykucie z muru stolarki okiennej stalowej, rozbiórka ścianek z płyt ogrodzeniowych i cegły pełnej, skucie tynku zewnętrznego (baranek cementowy) -roboty dekarskie : wykonanie nowego pokrycia dachu i ścian z blachy trapezowej ocynkowanej wraz z zamontowaniem nowej rury spustowej z blachy tytan cynk. grubości 0,60 mm. -roboty stolarskie (montaż nowej stolarki okiennej PCV zgodnie z wymogami Zamawiającego. -murarsko-tynkarskie - wykonanie tynków zewnętrznych kat. III na ścianach i na ościeżach okiennych i drzwiowych. -roboty posadzkarskie - wykonanie podkładów betonowych na istniejących podłożach z zatarciem na ostro. -roboty malarskie - malowanie tynków zewnętrznych farbą akrylową, malowanie istniejącej i nowej konstrukcji wiat farbą miniową farbami nawierzchniowymi. -roboty elektryczne - skrócenie przewodów instalacji odgromowej z wykonaniem uziomów prętowych i pomiarów powykonawczych. Część II: Zakres przedmiotu zamówienia: -roboty rozbiórkowe - dokonanie demontażu zużytych wykładzin podłogowych PCV, rozebranie posadzek z płytek ( powierzchnie tarasowe). Wykucie z muru ościeżnic okiennych drewnianych ( okienko podawcze ) -roboty posadzkowe : wykonanie posadzek z wykładzin obiektowych, wykonanie posadzek tarasu z płytek kamiennych. -roboty malarskie (wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, oraz na wyprawach tynkarskich - bruzdach po robotach elektrycznych, odnowienie malatury pomieszczeń parteru i I piętra , -roboty elektryczne ( wymiana przewodów i osprzętu instalacji elektrycznej w pomieszczeniach budynku wraz z rozdzielnicą. Część III: Zakres przedmiotu zamówienia: -roboty rozbiórkowe - dokonanie demontażu zużytej wykładziny podłogowej z PCV, skucie tynków zewnętrznych, rozebranie parapetów zewnętrznych z płytek, rozebranie ogrodzenia z siatki w ramach z kątownika. -roboty posadzkowe - wykonanie posadzki z wykładzin obiektowych, wykonanie posadzki antyelektrostatycznej, wykonanie posadzki podestu przed wejściem z płytek gresowych antypoślizgowych, wykonanie nawierzchni betonowych zewnętrznych. -murarsko-tynkarskie - wykonanie tynków zewnętrznych kat. II na ścianach i na ościeżach okiennych i drzwiowych, na wykonanym tynku wykonanie tynku akrylowego cienkowarstwowego. Wykonanie tynku akrylowego cienkowarstwowego na istniejącym słupie na uprzednio przyklejonej siatce. -roboty malarskie - wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, oraz na wyprawach tynkarskich (bruzdach po robotach elektrycznych), odnowienie malatury pomieszczeń , malowanie opierzeń, rynien i rur spustowych po uprzednim odtłuszczeniu. -roboty elektryczne - wymiana przewodów i osprzętu instalacji elektrycznej w pomieszczeniach budynku wraz z rozdzielnicą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych , stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedmiarze robót ( załącznik nr 9 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości : - dla części I - 700,00 zł brutto (słownie: siedemset złotych - 00-100); - dla części II - 500,00 zł brutto (słownie: pięćset złotych - 00-100); - dla części III - 500,00 zł brutto (słownie: pięćset złotych - 00-100); 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP oddział w Zielonej Górze nr 28 1010 1704 0060 0213 9120 1000 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony - roboty konserwacyjne polegające na: Część I: Naprawa elewacji, pomieszczeń budynek nr 10, 64 w JW 5701 m. Międzyrzecz Część II: Naprawa pomieszczeń budynek nr 41 w JW 5700 m. Międzyrzecz Część III: Naprawa elewacji budynku z naprawą instalacji elektrycznej budynku nr 67 w JW 5701 m. Międzyrzecz Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany powyżej, przed upływem terminu składania ofert. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud. 33 II piętro, pok.211), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert, tj. do 11.06.2015r. do godz. 09:45. W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach