Przetargi.pl
Roboty konserwacyjne: Obiekt: rzeka Kumiela - RO Elbląg - zadanie nr 1.

Żuławski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Junaków 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2325725, 2327440 , fax. 055 2327118
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Żuławski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Elblągu
    ul. Junaków 3 3
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2325725, 2327440, fax. 055 2327118
    REGON: 17097419600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.elblag.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty konserwacyjne: Obiekt: rzeka Kumiela - RO Elbląg - zadanie nr 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    -Cykliczne czyszczenie koryta rzeki Kumieli i Srebrnego Potoku z zanieczyszczeń komunalnych, zatorów wraz z wywozem, utrzymywanie koryt w sprawności eksploatacyjnej -1500 r-g, 150 m-g; -Okoszenie skarp rzeki z wygrabieniem i wywozem- 134 200 m2; -Odmulenie piaskownika przy budowli jaz z kaskadą km 4+770 -150 m3; -Odmulenie ujściowego odcinka rzeki z rozplantowaniem - 150 mb; -Odmulenie piaskownika z wywozem przy ul. Wyspiańskiego - 400 m3; -Oczyszczenie budowli ramowej tor PKP - mb 12; -Usuniecie zakrzaczeń skarp rzek - 1500 m2;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca musi wykazać się wykonawstwem robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2008 Nr 171, poz. 1058 z późn. zm.) oraz Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz spełnią pozostałe wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zastanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie w/w warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zzmiuw.elblag.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach