Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 58-260 Bielawa, ul. 3 Maja 48
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 8334253 , fax. 74 8334253
- Data zamieszczenia: 2012-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.
ul. 3 Maja 48 48
58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie
tel. 74 8334253, fax. 74 8334253
REGON: 89067933000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bielawa.pl/pl/bip/spolki_gminne/mzbm oraz http://www.mzbmbielawa.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty elewacyjne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót elewacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. 1 Maja 12-14 w Bielawie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451410004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie ze specyfikacją
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzbmbielawa.eu oraz http://bip.um.bielawa.pl/pl/bip/spolki_gminne/mzbm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną