Przetargi.pl
Roboty elektryczne w budynku A Oddziału ZUS w Pile

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Drygasa 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 210-57-00 , fax. 067 212-22-38
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile
    ul. Drygasa 28 28
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 210-57-00, fax. 067 212-22-38
    REGON: 00000177560020
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty elektryczne w budynku A Oddziału ZUS w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty elektryczne w budynku A Oddziału ZUS w Pile przy ul. Drygasa 28, obejmujące: a) wymianę sufitów podwieszonych panelowych z blach stalowych powlekanych na sufity typu OWA z wypełnieniem płytami z wełny mineralnej oraz wbudowanie w sufity opraw oświetleniowych (korytarze, kilka pomieszczeń biurowych); b) demontaż istniejących opraw i montaż nowych w pozostałych pomieszczeniach; c) wykonanie pomiarów skuteczności zerowania; d) malowanie sufitów farbą emulsyjną; e) wymianę zabezpieczeń w tablicach elektrycznych; f) opracowanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają: - przedmiary robót; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; stanowiące załączniki do SIWZ i będące jej integralną częścią. Wartość szacunkowa zamówienia poniżej 133.000 Euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w ofercie Oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dołączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a także jeżeli Wykonawca udokumentuje, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzi, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej dwie roboty związane z wykonaniem wewnętrznych instalacji elektrycznych, o wartości brutto minimum 50.000 zł każda, Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej dwie roboty związane z wykonaniem wewnętrznych instalacji elektrycznych, o wartości brutto minimum 50.000 zł każda, oraz załączy dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. 3. dysponują (samodzielnie bądź na zasadzie pisemnego zobowiązania innego podmiotu) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum trzema osobami posiadającymi uprawnienia elektryczne do 1 kV w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu aparatury kontrolno-pomiarowej, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych na stanowisku eksploatacji - świadectwo kwalifikacyjne E. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą w/w uprawnienia, bądź jeżeli przedstawi w ofercie pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tej osoby oraz załączy do oferty kserokopie właściwych uprawnień. 4. dysponują (samodzielnie bądź na zasadzie pisemnego zobowiązania innego podmiotu) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia elektryczne do 1 kV w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu aparatury kontrolno-pomiarowej, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych na stanowisku dozoru - świadectwo kwalifikacyjne D Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą w/w uprawnienia, bądź jeżeli przedstawi w ofercie pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tej osoby oraz załączy do oferty kserokopie właściwych uprawnień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach określonych w pkt V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta pod rygorem odrzucenia musi zawierać: a) wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr 1; b) oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 2; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) robót związanych z wykonaniem wewnętrznych instalacji elektrycznych, o wartości brutto minimum 50.000 zł każda, wg załącznika nr 3, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; g) wykaz osób, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia posiadających niezbędne uprawnienia, tj.: - minimum trzech pracowników posiadających świadectwo kwalifikacyjne E; - minimum jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne D, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu aparatury kontrolno-pomiarowej, wg załącznika nr 4, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia; h) pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób posiadających stosowne uprawnienia określone w warunkach udziału w postępowaniu, w przypadku korzystania z osób którymi dysponuje inny podmiot; i) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach