Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek ogłasza przetarg
- Adres: 00-983 Warszawa, Ludwika Kondratowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4438701, 22 4438696, , fax. 22 325 54 68
- Data zamieszczenia: 2019-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
Ludwika Kondratowicza 20
00-983 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4438701, 22 4438696, , fax. 22 325 54 68
REGON: 15259663001150 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty drogowe związane z remontami dróg gminnych o nawierzchniach rozbieralnych, tłuczniowych i gruntowych wraz z budową i remontami studni chłonnych, na drogach będących w zarządzie m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pt.:„Roboty drogowe związane z remontami dróg gminnych o nawierzchniach rozbieralnych, tłuczniowych i gruntowych wraz z budową i remontami studni chłonnych, na drogach będących w zarządzie m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek” 2. Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia określają: 2.1 przedmiar robót wykonany w układzie kosztorysowym wg załącznika Nr 8 do SIWZ w wersji elektronicznej i drukowanej. Zamawiający przekazuje przedmiar robót w formacie „pdf” jako obowiązujący. Dodatkowo jako materiał pomocniczy Zamawiający przekazuje również przedmiar robót w formacie „kst” utworzonym w aplikacji Norma Pro wersja 4.50a. W przypadku rozbieżności pomiędzy ww. wersjami obowiązuje wersja przedmiarów opublikowana w formacie „pdf”, 2.2 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wg załącznika Nr 7 do SIWZ, 3. Klauzule społeczne: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy (tekst jednolity z 2018 r. poz. 2177, z późn.zm.) osoby wykonujące czynności opisane w Dziale III ust. 2, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony przez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wykonywanie robót określonych w Dziale III ust. 2 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości..
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ wraz ze szczegółowym kosztorysem ofertowym sporządzonych na podstawie przedmiaru, który stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) dowód wniesienia wadium - w formie kopii, o których mowa w Dziale VIII ust. 6 SIWZ, 2) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy załączyć odpowiednie dokumenty. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) Oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył ofertę, wraz z oświadczeniem należy przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 807 na odcinku od km 5+400 do km 8+900 na terenie gminy Maciejowice i gminy Sobolew, powiat garwoliński, województwo mazowieckie – nr postępowania 024/24
Dodano: 2024-04-20 - Remonty cząstkowe dróg na terenie gminy Jedlni-Letnisko
Dodano: 2024-04-18 - „Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 11+000 do km 11+400 oraz od km 11+850 do km 12+400, gminy Potworów i Przysucha, powiat przysuski, województwo mazowieckie”.– nr postępowania 046/24
Dodano: 2024-04-17 - Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 13+250 do km 16+210 na terenie gminy Warka, powiat grójecki, województwo mazowieckie – nr postępowania 021/24
Dodano: 2024-04-15 - Remont DW nr 731 na odc. od km 12+090 do km 12+799 wraz z remontem ronda zlokalizowanego na skrzyżowaniu DW nr 731 z DW nr 730 w msc. Warka na terenie gm. Warka.– nr postępowania 025/24
Dodano: 2024-04-10 - Remont dróg gminnych w 2024 r.
Dodano: 2024-04-10 - „Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Zabrodzie poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg kruszywami wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym”.
Dodano: 2024-04-08 - Remont DW nr 732 w km 0+320 do km 1+460 gmina Stara Błotnica, powiat białobrzeski oraz od km 8+040 do km 13+100, gmina Przytyk, powiat radomski, województwo mazowieckie – nr postępowania 073/24
Dodano: 2024-04-08 - „Remont nawierzchni dróg destruktem asfaltowym z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem na podbudowie z tłucznia betonowego na terenie Miasta Żyrardowa”
Dodano: 2024-03-29 - Remont drogi woj. nr 634 od km 34+230 do 35+556 (m. Duczki) oraz od km 50+050 do 51+385 (od m. Jasienica do m. Tłuszcz) na terenie gm. Wołomin oraz gminy Tłuszcz, powiat wołomiński – nr postęp. 059/24
Dodano: 2024-03-26