Gmina Lipinki ogłasza przetarg
- Adres: 38-305 Lipinki, Lipinki
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 013 4477021 , fax. 013 4477021 w. 42
- Data zamieszczenia: 2018-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipinki
Lipinki 53
38-305 Lipinki, woj. małopolskie
tel. 013 4477021, fax. 013 4477021 w. 42
REGON: 370440815 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/uglipinki
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty drogowe w podziale na części: Część 1. Modernizacja/remont nawierzchni bitumicznej drogi gminnej „Busiówka” nr dz. 1319 w miejscowości Kryg w km 0+550 – 0+650; Część 2. Remont drogi gminnej „Na cmentarz” nr dz. 549/1 w miejscowości Pagorzyna 70 mb - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Roboty drogowe w podziale na części: Część 1. Modernizacja/remont nawierzchni bitumicznej drogi gminnej „Busiówka” nr dz. 1319 w miejscowości Kryg w km 0+550 – 0+650; Część 2. Remont drogi gminnej „Na cmentarz” nr dz. 549/1 w miejscowości Pagorzyna 70 mb. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w przedmiarach robót. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP wymaga, aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie, osób wykonujących obsługę geodezyjną. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany pracowników. Dla pracowników podwykonawcy zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów; c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.). Imię i nazwisko pracownika nie podlega zanonimizowaniu. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wskazanych osób, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Podstawą ustalenia wynagrodzenia ryczałtowego (ceny brutto oferty) będą kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie przedmiarów robót i wytycznych opisanych w SIWZ. Zamawiający zastrzega, że przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający umożliwi zainteresowanym wykonawcom dokonanie wizji lokalnej. Stosowanie materiałów równoważnych. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. W przypadku proponowanych przez Wykonawcę materiałów równoważnych do zawartych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, do oferty należy załączyć zestawienia zastosowanych równoważnych materiałów. Zestawienie równoważnych materiałów oceniane będzie pod względem zgodności (równoważności) z zastosowanymi materiałami w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP, Wykonawca winien wykazać, że oferowane w ramach roboty budowlanej materiały równoważne opisywanym przez Zamawiającego spełniają określone w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia wymogi. W przypadku niewykazania równoważności, Zamawiający zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 PZP odrzuci ofertę jako niezgodną z SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych. Miejsce realizacji: Część 1: Gmina Lipinki, miejscowość Kryg, działka ewidencyjna nr 1319; Część 2. Gmina Lipinki, miejscowość Pagorzyna, działka ewidencyjna nr 549/1. Wymagany okres gwarancji wynosi minimum 36 miesięcy. Zamawiający wymaga ustawowych okresów rękojmi. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub/i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Forma dokumentu: oryginał. Zobowiązanie podmiotu trzeciego Dokument ten należy złożyć w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Forma dokumentu: oryginał Kosztorysy ofertowe Forma dokumentu: oryginał
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych – modernizacja DW 791 w m. Klucze
Dodano: 2024-07-15 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - uzupełnienie ubytków w nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych na terenie Gminy Jabłonka masą bitumiczną.
Dodano: 2024-06-24 - Modernizacja ul. Droga na Buńdówki w Zakopanem
Dodano: 2024-06-17 - Modernizacja i remont dróg w Słopnicach.
Dodano: 2024-06-03 - UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH SKŁADÓW NA DREWNO ORAZ SZLAKÓW ZRYWKOWYCH W LEŚNICTWACH NADLEŚNICTWA GROMNIK z podziałem na części
Dodano: 2024-05-18 - „Remont drogi gminnej nr 441269 K „Krakowska” km od 0+000,00 do km 0+864,00 w miejscowości Zembrzyce, gmina Zembrzyce.”
Dodano: 2024-05-06 - Modernizacja dróg na terenie Gminy Skała
Dodano: 2024-04-23 - Naprawa ul. Białej i ul. Hubala w Jawiszowicach – remonty cząstkowe nawierzchni utwardzonych nieulepszonych
Dodano: 2024-04-09 - „Modernizacja ul. Pasternak w Skale oraz placu przy kościele w m. Minoga”
Dodano: 2024-04-09 - „Remont drogi gminnej Jordanów – ul. Komunalna do TAPI 471007K położonej na działkach nr ewid. 5306/1, 2014/2, 2015/4, 2015/6, 5711 w miejscowości Jordanów w km 0+465 – 0+900”
Dodano: 2024-03-26