Przetargi.pl
Roboty drogowe na terenie Gminy Zakroczym z podziałem na 2 zadania: zadanie 1: Remont drogi gminnej w miejscowości Smoszewo; zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej 240611W Wojszczyce – Smoły

Urząd Miejski w Zakroczymiu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 112 02 57, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zakroczymiu
    Warszawska 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 22 112 02 57, , fax. -
    REGON: 013270399
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zakroczym.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty drogowe na terenie Gminy Zakroczym z podziałem na 2 zadania: zadanie 1: Remont drogi gminnej w miejscowości Smoszewo; zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej 240611W Wojszczyce – Smoły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zadanie nr 1: Remont drogi gminnej w miejscowości Smoszewo 1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej w miejscowości Smoszewo, gm. Zakroczym. 2. Zakres robót określają: 1) Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ. 3. W ramach przedmiotowego zadania do wykonania są roboty branży drogowej. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze: a) Roboty pomiarowe, b) Roboty rozbiórkowe. 2) Wykonanie korytowania pod zjazd: a) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości zjazdu w gruncie kat. I-IV głębokości 25 cm, b) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV. 3) Wykonanie podbudowy: Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. 4) Roboty brukarskie: a) Krawężniki betonowe wtopione wymiarach 12x25 cm na ławie betonowej z oporem – 25,32 m, b) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem – 7 m, c) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo – piaskowej – 13 m. 5) Nawierzchnie: a) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa gr. po zagęszczeniu 5 cm – beton asfaltowy AC 11S dla KR 1-2 - 1144,42 m2, b) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr.8 cm na podsypce cementowo – piaskowej, kolor szary – 40,10 m2. 6) Oznakowanie pionowe: a) Słupek do znaku drogowego z rur stalowych o śr. 70 mm – 1 szt. b) Tablica informacyjna o powierzchni do 0,3 m2 - 1 szt. 7) Roboty wykończeniowe: a) Plantowanie poboczy – 231,61 m2, b) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego naturalnego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm – nawierzchnia poboczy - grubość 10 cm – 231,61 m2, c) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 4 szt. 4. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 5. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby, dostarczone przez Wykonawcę muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. 6. Wykonawca winien oznakować i zabezpieczyć teren robót. 7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z terenem realizacji prac i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu niedoszacowania, pominięcia lub braku rozpoznania zakresu przedmiotu umowy. 8. Po zakończeniu robót należy wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną, zaś obiekty lub elementy obiektów budowlanych ulegające zakryciu, wymagają wykonania inwentaryzacji geodezyjnej przed ich zakryciem. 9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu, w dniu zgłoszenia robót do odbioru dokumentację powykonawczą, zawierającą: atesty, aprobaty i deklaracje zgodności zastosowanych materiałów, 10. Kody CPV: 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45233330-1 Fundamentowanie ulic 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych 45454100-5 Odnawianie II. Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej 240611W Wojszczyce – Smoły 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 240611W Wojszczyce – Smoły, gm. Zakroczym. 2. Zakres robót określają: 1) Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiąca załącznik nr 14 do SIWZ, 3) Projekt stałej organizacji ruchu, stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ. 3. W ramach przedmiotowego zadania do wykonania są roboty branży drogowej. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze: a) Roboty pomiarowe, b) Roboty rozbiórkowe. 2) Roboty brukarskie: a) Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem – 12 m, b) Nawierzchnia z kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce piaskowo-cementowej, kostka z rozbiórki – 18 m2. 3) Nawierzchnie: a) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych – warstwa wiążąco wyrównawcza asfaltowa gr. po zagęszczeniu 4 cm – beton asfaltowy AC 11W dla KR 1-2 -8564,37 m2, b) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa gr. po zagęszczeniu 4 cm – beton asfaltowy AC 11S dla KR 1-2 -8455,92 m2. 4) Oznakowanie poziome: a) Mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych przerywanych na jezdni farba chlorokauczukową – 87,80 m2, b) Mechaniczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych farba chlorokauczukową – 2,83 m2. 5) Roboty wykończeniowe: Nawierzchnia z tłucznia kamiennego naturalnego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm – nawierzchnia poboczy , spadek poprzeczny 6-8% - grubość 10 cm - 2033,40 m2. 4. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 5. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby, dostarczone przez Wykonawcę muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. 6. Wykonawca winien oznakować i zabezpieczyć teren robót. 7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z terenem realizacji prac i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu niedoszacowania, pominięcia lub braku rozpoznania zakresu przedmiotu umowy. 8. Wykonawca przekaże Zamawiającemu, w dniu zgłoszenia robót do odbioru dokumentację powykonawczą, zawierającą: atesty, aprobaty i deklaracje zgodności zastosowanych materiałów, 9. Kody CPV: 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45233330-1 Fundamentowanie ulic 45233320-8 Fundamentowanie dróg 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych 45233270-2 Malowanie nawierzchni parkingów 45454100-5 Odnawianie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty – załącznik nr 1a do SIWZ dla zadania 1, 1b do SIWZ dla zadania 2 - oryginał podpisany przez wykonawcę; 5) Jeżeli dotyczy - informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp - załącznik nr 5a do SIWZ (dla zadania 1), 5b do SIWZ (dla zadania 2) – oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; - zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców, którym Wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia. 6) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, który musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony– oryginał lub kopia poświadczona notarialnie; 7) uproszczony kosztorys ofertowy dla zadania 1 – oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 8) uproszczony kosztorys ofertowy dla zadania 2 - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 4. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kserokopię uprawnień osób wskazanych w wykazie osób, stanowiącym załącznik nr 9a do SIWZ – dla zadania 1, 9b do SIWZ – dla zadania 2. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WSPÓLNIE OFERTĘ 1. Zamawiający (dla zadania 1 i zadania 2) nie określa szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale III części 1 SIWZ. 2. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów go tworzących – łącznie tzn., że każdy z członków konsorcjum może wykazać się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu a wykazanie się przez jednego z konsorcjantów zwalnia pozostałych z tego obowiązku (jeden, wszyscy lub niektórzy). 3. Zamawiający (dla zadania 1 i zadania 2) nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Zasady dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8. Wykonawcy składający ofertę wspólną, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i w tym celu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które: 1) musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) musi jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi; 3) musi precyzować zakres umocowania i jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 4) musi wskazywać pełnomocnika; 5) musi wyliczać wszystkich wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie. 9. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie udziela pełnomocnictwa, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu. 10. Oświadczenia i dokumenty składane w imieniu uczestników oferty wspólnej przedkłada i podpisuje wykonawca – pełnomocnik, działając w imieniu uczestników oferty wspólnej. 11. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 12. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: 1) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu składa: dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia; oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp; 2) pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców składają: dokumenty wspólne, takie jak formularz oferty, wykaz robót budowlanych, wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, oświadczenie o posiadanych kwalifikacjach zawodowych, dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy, zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp. 14. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 1– 13. 15. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach