Przetargi.pl
Roboty drogowe i zagospodarowanie terenu Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2.

Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-500 Szczecin, Wały Chrobrego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 809 400 , fax. 914 809 575
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
    Wały Chrobrego 1-2
    70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 809 400, fax. 914 809 575
    REGON: 14512900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty drogowe i zagospodarowanie terenu Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są Roboty drogowe i zagospodarowanie terenu Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją przetargową. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w poniższym zakresie: a. Przebudowa istniejącej drogi pożarowej prowadzącej od bramy wjazdowej z ul. Rugiańskiej do budynku dydaktycznego nr 2 przy ul. Willowej 2, wraz ze zmianą jej przebiegu. W ramach robót przewidziano też wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych, wykonanie wiążącej się z nowym przebiegiem drogi zmiany geometrii istniejącej skarpy wraz z jej umocnieniem, wykonanie infrastruktury podziemnej (częściowo nowej, częściowo przebudowa istniejącej) i drenażu, realizację nawierzchni przeznaczonych dla ruchu pieszego przy istniejącym budynku dydaktycznym nr 2, wykonanie murków oporowych, wykonanie nowych balustrad oraz częściowe odtworzenie i renowacja pozostałych starych balustrad przy budynku, wykonanie oznakowania pionowego przy drodze, a także humusowanie i obsianie skarpy i terenów przyległych do wykonywanych robót trawą. Całość robót opisanych w niniejszym podpunkcie należy wykonać zgodnie z Projektem Budowlanym zamiennym pt. „Hala szkoleniowa nr 2 dla Akademii Morskiej przy ul. Willowej 2 w Szczecinie – zmiany do projektu (Decyzja nr 1649/16 z dn. 01.12.2016r.)”, sporządzonym w maju 2018 r. przez mgr inż. arch. Annę Drezner „AD Architekt Pracownia Projektowa”, obejmującym w całości zakres związany z przebudową drogi pożarowej, oraz zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. W wyżej opisanym Projekcie budowlanym zawarte są wycinki drzew i nasadzenia zastępcze drzew, które nie wchodzą w zakres niniejszego zamówienia. W ramach niniejszego zamówienia należy jedynie wykopać w trakcie robót ziemnych korzenie tych, wyciętych już, drzew i poddać je utylizacji. Uwaga – w Projekcie Budowlanym podbudowa zasadnicza pod drogę pożarową jest zaprojektowana jako kruszywo łamane 0/31,5 o grubości 20 cm. Zamawiający wystąpił do Projektanta z wnioskiem o dopuszczenie rozwiązania alternatywnego, polegającego na wbudowaniu 15 cm destruktu betonowego oraz 5 cm kruszywa łamanego. Kalkulując cenę ofertową należy wybrać tańszą alternatywę z wyżej wymienionych. b. Rozprowadzenie podziemnej kanalizacji kablowej – po wykonaniu robót ziemnych, a przed ułożeniem podbudów i nawierzchni, należy zgodnie z rysunkiem nr 03 „Dokumentacji rysunkowej uzupełniającej” z lipca 2019 r. ułożyć w gruncie rury osłonowe typu ‘arot’, wewnętrznie gładkie, zewnętrznie karbowane, o średnicy 110 mm, z pilotem, zaślepione na końcach, wyprowadzić je w oznaczonych na rysunku punktach na 10 cm ponad poziom terenu, bez wykonywania jakichkolwiek studzienek. c. Przebudowa istniejących schodów terenowych przed budynkiem dydaktycznym nr 2. Przebudowa obejmuje rozbiórkę starych schodów z balustradami, murkami oporowymi oraz fragmentami sąsiadujących murków utrzymujących skarpę, a następnie odtworzenie murków oporowych, schodów i balustrad stalowych na wzór istniejących, wykonanie palisady łukowej przy schodach oraz nowych murków oporowych (jeden podtrzymujący skarpę obok schodów oraz dwa niskie murki tworzące ‘donicę’, do ułożenia na wierzchu dawnego muru oporowego wzdłuż chodnika do budynku), odtworzenie skarp przy wykonanych murkach oporowych i ich humusowanie (bez obsiania trawą), zasypanie czarnoziemem wnętrza ‘donicy’ utworzonej z dwóch rzędów niskich murków oporowych. Cały zakres robót związanych z przebudową schodów jest graficznie przedstawiony na rysunkach nr 01 i 02 „Dokumentacji rysunkowej uzupełniającej” z lipca 2019r., a specyfikacja materiałów do zastosowania znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Obecnie w rejonie schodów znajdują się stare chodniki i skarpy. W trakcie niniejszego postępowania przetargowego Zamawiający podpisał Umowę na wykonanie robót polegających na przebudowie tych chodników i skarpy. Pod następującym linkiem można znaleźć do wglądu dokumentację dotyczącą tego zakresu robót jak również informację o wybranym Wykonawcy: http://systembzp.am.szczecin.pl/index.php?nr=1394 Termin umowny na wykonanie tego zakresu robót: do 20.09.2019 r. W związku powyższym roboty związane z przebudową schodów należy wykonać w uzgodnieniu z wykonawcą chodników i skarpy albo po zakończeniu przez niego robót. Po zakończeniu robót związanych z przebudową schodów i murów oporowych, w przypadku uszkodzenia lub konieczności czasowego demontażu sąsiadujących chodników, obrzeży, krawężników, skarp itp., należy je odtworzyć. W związku z planowanym na koniec września uroczystym otwarciem budynku dydaktycznego nr 2, roboty związane z przebudową istniejących schodów i murów oporowych należy zakończyć w terminie do 25.09.2019 r. lub rozpocząć od 05.10.2019 r. d. Nadzór nad prowadzonymi robotami, w tym kontrola rzędnych i sytuacji terenowej, dokonywana w trakcie poszczególnych etapów robót przez uprawnionego geodetę. e. Powykonawcza aktualizacja przez uprawnionego geodetę mapy zasadniczej znajdującej się w zasobie Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej do zgodności z sytuacją terenową, w rejonie objętym zakresem przedmiotu zamówienia. f. Sporządzenie i dostarczenie w 3 egzemplarzach dokumentacji powykonawczej, zawierającej w szczególności: inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wykonaną przez uprawnionego geodetę (osobne rysunki dla poszczególnych zakresów opisanych powyżej w punktach a, b, c), atesty, certyfikaty i deklaracje na wszelkie zastosowane wyroby i materiały, opieczętowane przez Kierownika budowy opis i rysunki z Projektu budowlanego (z ewentualnymi nieistotnymi zmianami oznaczonymi na czerwono i zatwierdzonymi przez projektanta). Ponadto dla wykonanej przebudowy drogi (roboty objęte Projektem budowlanym i decyzją o pozwoleniu na budowę) należy dostarczyć oświadczenia Kierownika budowy i Kierowników robót o wykonaniu robót zgodnie z Projektem budowlanym, Oświadczenie o kompletności dokumentów na wbudowane materiały, Oświadczenie uprawnionego geodety o zgodności z projektowanym zagospodarowaniem terenu oraz Protokoły z prób szczelności wykonanych instalacji sanitarnych. W trakcie robót należy dokonywać niezbędnych sprawdzeń otaczających rzędnych i odległości do innych obiektów i ewentualnie dostosowywać sytuację do napotkanych okoliczności. Wszelkie istotne rozbieżności pomiędzy sytuacją projektowaną a zastaną należy uzgodnić z Inspektorem nadzoru i/lub Zamawiającym. Nadzór geodezyjny nad prowadzonymi robotami znajduje się po stronie Wykonawcy. Zaleca się wykonanie wizji lokalnej, w celu dokładnego określenia zakresu robót, a także specyfiki placu budowy i frontów robót. Uwaga 1: Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie opisanym i przedstawionym graficznie w Projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz przedstawionym graficznie w Uzupełniającej dokumentacji rysunkowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Sposób wykonania i odbioru robót budowlanych jest opisany w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki nr 8.1 i 8.2 do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia jest opisany w Przedmiarach Robót, stanowiących załączniki nr 11.1 i 11.2 do SIWZ. Wymienione załączniki, w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy nimi, mają następującą hierarchię ważności (dotyczy także hierarchii jako załączniki do przyszłej Umowy), malejąco: zał. nr 8.1 i 8.2 (Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót), zał. nr 9 i 10 (Projekt budowlany oraz Dokumentacja rysunkowa uzupełniająca), zał. nr 11.1 i 11.2 (Przedmiary robót). Ponadto załącznikiem do SIWZ jest Opinia geotechniczna (Zał. nr 12 do SIWZ) wykonana na potrzeby projektu budowlanego drogi, prezentująca układ istniejących warstw gruntu w rejonie skarpy i projektowanej drogi pożarowej. Roboty, pozycje i zakresy objęte zamówieniem zostały szczegółowo wykazane w Przedmiarach robót (Zał. nr 11.1 i 11.2 do SIWZ), jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiarów, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. 2. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Działu Inwestycji i Rozwoju w formie pisemnej, lub faksowęj (nr faksu 91 4809 748), lub za pośrednictwem poczty mail na adres: ar@am.szczecin.pl do dnia 14.08.2019 r. godz. 14.00. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Układanie nawierzchni (np. układanie kostki brukowej na drogach i chodnikach)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AR/262-14/19 na Roboty drogowe i zagospodarowanie terenu Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2. 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. 5. Brak wniesienia wadium lub wniesienie wadium w niewłaściwej formie (w tym w szczególności wniesienie wadium w pieniądzu w sposób inny niż przelew) spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 7. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach