Urząd Gminy w Ełku ogłasza przetarg
- Adres: 19-300 Ełk, ul. Armii Krajowej 3
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 6104437 , fax. 087 6103762
- Data zamieszczenia: 2015-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ełku
ul. Armii Krajowej 3 3
19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 6104437, fax. 087 6103762
REGON: 00053129800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.elk.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty dodatkowe związane z adaptacją budynku po koszarach wojskowych na potrzeby biura Urzędu Gminy Ełk - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty dodatkowe związane z adaptacją budynku po koszarach wojskowych na potrzeby biura Urzędu Gminy Ełk: Część I I. Roboty dodatkowe - Instalacja SAP i Oddymianie II. Roboty dodatkowe - Instalacje elektryczne i niskoprądowe III. Roboty dodatkowe - Roboty pozostałe IV. Roboty dodatkowe - Montaż sufitu podwieszanego V. Roboty dodatkowe - Instalacje sanitarne Część II I. Montaż platformy dla niepełnosprawnych. Szczegółowy opis zamówienia zgodnie z projektem zamiennym, kosztorysem inwestorskim i specyfikacją techniczną wykonaną przez NAGOLSKI Architektura i Budownictwo, ul. Małeckich 2, 19-300 Ełk. Przy szacowaniu wartości zamówienia związanego Instalacją SAP i Oddymianiem należy ująć do wykorzystania materiały wbudowane w ramach robót już wykonanych przy podstawowej wersji SAP i Oddymiania na które załączono przedmiary robót. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące, przez co należy rozumieć, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie i przyjęcie do oferty urządzeń, produktów, materiałów i technologii równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych i technologicznych założone w dokumentacji technicznej i nie będą miały wpływu na zmianę ustalonej ceny ryczałtowej w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Część I- ustala się wadium w wysokości: 5 000,00 zł /słownie: pięć tysięcy złotych/. Część II- ustala się wadium w wysokości: 500,00 zł /słownie: pięćset złotych/. Wadium wnosi się pod rygorem wykluczenia z postępowania przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: -w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Nr 11 1240 5745 1111 0010 4463 2844 Bank Polski Kasa Opieki S.A. -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 5 ustawy. Pozostali Wykonawcy tracą wadium zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 4a ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.elk.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie 2 budynków przedszkoli w Morągu do wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego oraz wymiana instalacji elektrycznej jednego z budynków przedszkola
Dodano: 2016-05-10 - Roboty budowlane polegające na wymianie urządzeń sygnalizacji pożaru w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
Dodano: 2015-11-27 - Roboty dodatkowe związane z adaptacją budynku po koszarach wojskowych na potrzeby biura Urzędu Gminy Ełk
Dodano: 2015-04-24 - Rozbudowa instalacji sygnalizacji pożarowej i sterowania gaszeniem w budynku Wydziału Administracji Cmentarzy Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu o kolejne pomieszczenia - sekretariat, pomieszczenie kierownika
Dodano: 2013-11-06 - Wykonanie systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru w Ośrodku Szkoleniowo Wypoczynkowym Malinówka przy Nadleśnictwie Ełk
Dodano: 2012-11-09 - Wykonanie systemów automatycznej sygnalizacji pożaru.
Dodano: 2011-06-07 - wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy instalacji teletechnicznych w budynku Policyjnego Centrum Analityczno-Badawczego w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie
Dodano: 2011-05-24 - Modernizację systemu automatycznej sygnalizacji pożaru i ochrony przeciwpożarowej w inspektoracie ZUS w Kętrzynie przy ul.Reja 10.
Dodano: 2010-10-15 - Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji, montażu urządzeń, uruchomienia Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w budynku łóżkowym (A ) Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, przy ul. Królewieckiej 146
Dodano: 2010-03-03