Przetargi.pl
Roboty budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Modernizacja pomieszczeń Oddziału Ginekologii i Położnictwa z Pododdziałem Patologii Ciąży i Ginekologii Onkologicznej zlokalizowanych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, Bialska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 673 753 , fax. 343 651 756
  • Data zamieszczenia: 2020-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
    Bialska 104
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 673 753, fax. 343 651 756
    REGON: 12810530000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Modernizacja pomieszczeń Oddziału Ginekologii i Położnictwa z Pododdziałem Patologii Ciąży i Ginekologii Onkologicznej zlokalizowanych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Modernizacja pomieszczeń Oddziału Ginekologii i Położnictwa z Pododdziałem Patologii Ciąży i Ginekologii Onkologicznej zlokalizowanych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie”. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: opis techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na Platformie Zakupowej https://szpitalparkitka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. 3.Zamawiający wymaga aby roboty budowlane były realizowane w sposób umożliwiający realizację procedur medycznych w pomieszczeniach przyległych do remontowanych. 4.Zamówienie jest dofinansowane z budżetu Samorządu Województwa Śląskiego. w ramach umowy dotacji na zadanie inwestycyjne pn. ,,Modernizacja pomieszczeń Oddziału Ginekologii i Położnictwa z Pododdziałem Patologii Ciąży i Ginekologii Onkologicznej zlokalizowanych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie” 5.UWAGA: Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy PZP ,,Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA MUSI ZŁOŻYĆ W OFERCIE: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał w formie pisemnej papierowej lub w postaci elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. 2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał w formie pisemnej papierowej lub w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 3)Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ (oryginał w formie pisemnej papierowej lub w postaci elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 4)Pełnomocnictwo - (jeżeli dotyczy): Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w formie pisemnej, papierowej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum, spółki cywilne) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postĘpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników . 5)Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w rozdz. VII ust. 6 SIWZ, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ (oryginał w formie pisemnej lub w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym) - jeżeli dotyczy. UWAGA ! Złożenie oferty, formularzy i oświadczeń na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach