Sąd Okręgowy w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-921 Łódź, Plac Dąbrowskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6778900, 6778938, , fax. 426 778 931
- Data zamieszczenia: 2020-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łodzi
Plac Dąbrowskiego 5
90-921 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6778900, 6778938, , fax. 426 778 931
REGON: 32316300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlano – instalacyjne przy montażu 3 sztuk studni drenażowych przy budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlano – instalacyjne przy montażu 3 sztuk studni drenażowych przy budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10. Zamówienie obejmuje wykonanie prac wg załączonego projektu technicznego: • roboty ziemne obejmujące: - wykopy ziemne dla systemu odwadniającego przy studniach drenażowych - roboty montażowe 3 szt. studni drenażowych - odwodnienie terenu przy studniach drenażowych - roboty ziemne dla systemu odwadniającego dla rurociągów - roboty montażowe systemu odwadniającego - rurociągi - odtworzenie nawierzchni drogowej • instalacje elektryczne obejmujące: - zasilenie elektryczne pomp w studniach drenażowych - instalacje sterowania pompami Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i STWiOR, które stanowią Załącznik nr 1 do SIWZ i są integralną częścią niniejszej Umowy, zwane dalej „robotami” lub „przedmiotem umowy”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną