Przetargi.pl
Roboty budowlano-remontowe w ramach projektu „Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)” – budynek Biblioteki Uczelnianej

Akademia Pomorska ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Arciszewskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 840 53 27, , fax. 59 840 53 80
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Pomorska
    ul. Arciszewskiego 22a
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 840 53 27, , fax. 59 840 53 80
    REGON: 145900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlano-remontowe w ramach projektu „Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)” – budynek Biblioteki Uczelnianej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-remontowe związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)” dotyczące budynku Biblioteki Uczelnianej. Przedmiotem zamówienia jest remont wybranych pomieszczeń Biblioteki Uczelnianej. Budynek Biblioteki Uczelnianej posiada powierzchnię użytkową 2.008,47 m2, natomiast powierzchnia objęta zakresem zadania wynosi 1.374,69 m2. Podstawowy zakres robót budowlano-montażowych w budynku Biblioteki Uczelnianej przy ul. Arciszewskiego 22a , 76-200 Słupsk, na dz. nr 322/3, przedstawia się następująco: a) wykonanie nowych okładzin podłóg i ścian (glazura, terakota, gres, wykładzina obiektowa PCV), b) wymiana istniejącej posadzki na posadzkę przemysłową w pomieszczeniu 0/23 o powierzchni użytkowej 276,26 m2. c) montaż regałów samojezdnych w dwóch pomieszczeniach magazynowych o numerach -1/14 i 0/23 o łącznej powierzchni użytkowej tych pomieszczeń 623,68 m2, d) montaż instalacji eklektycznych i teletechnicznych w pomieszczeniach objętych zadaniem, e) dostawa, montaż i instalacja kompletnego systemu zarządzania zbiorami bibliotecznymi RFID (w tym m.in.: kiosk samowypożyczający, bramki kontrolne, wrzutnia zewnętrzna całodobowa z wózkiem i inne roboty ujęte w projektach wykonawczych). f) dostawa i montaż rolet zewnętrznych antywłamaniowych otwieranych elektrycznie g) wymiana istniejących i montaż nowych drzwi, h) remont toalet, i) wymiana źródeł światła, j) montaż instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej k) wymiana dźwigu towarowego 100 kg (wymiana starego), l) dostawa i montaż instalacji alarmowej – czujki ruchu. W przedstawionym powyżej zakresie robót wymieniono tylko roboty podstawowe, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zadania zawiera projekt budowlany wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ o numerach 8, 9 i 10. W związku z przeznaczeniem budynków objętych przedmiotem zamówienia do użytku osób fizycznych opis przedmiotu zamówienia oraz opracowana dokumentacja projektowa, zgodnie z art. 29 ust. 5 PZP, uwzględniają wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną w pkt. 3.1. dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja budowlana) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w projektach budowlanych, STWiORB lub przedmiarach robot. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: - ogólnobudowlane roboty remontowe i modernizacyjne, w tym: roboty rozbiórkowe, roboty posadzkowe, okładzinowe ścian i posadzek, roboty tynkarskie i malarskie, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, naprawa stropów i ścian, - modernizację, remont i wykonanie nowych instalacji elektrycznych, - modernizację, remont i wykonanie nowych instalacji sanitarnych, w tym wodociągowych, kanalizacyjnych i wentylacyjnych, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych i 00/100), Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO, nr konta 49 1240 3770 1111 0000 4497 0275 z adnotacją „Wadium – przetarg nieograniczony: Roboty budowlano-remontowe w ramach projektu „Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)” – budynek Biblioteki Uczelnianej”. Do oferty zaleca się dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą w osobnej kopercie. Polisa, poręczenie lub gwarancja stanowiąca formę wadium winna zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: - oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; - oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; - w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; - zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy; - dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach