Przetargi.pl
Roboty budowlano-remontowe w ramach projektu „Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)” – budynek Biblioteki Uczelnianej

Akademia Pomorska ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Arciszewskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 840 53 27, , fax. 59 840 53 80
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Pomorska
    ul. Arciszewskiego 22a
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 840 53 27, , fax. 59 840 53 80
    REGON: 145900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlano-remontowe w ramach projektu „Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)” – budynek Biblioteki Uczelnianej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-remontowe związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)” dotyczące budynku Biblioteki Uczelnianej. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania. Wykonawcy mogą wziąć udział w przetargu na dowolną ilości zadań. ZADANIE 1: Roboty naprawczo – zabezpieczające elementów konstrukcyjnych zaplecza magazynowego Biblioteki Uczelnianej i możliwości adaptacji pomieszczeń biblioteki do nowych potrzeb. Podstawowy zakres robót budowlano-montażowych w budynku Biblioteki Uczelnianej przy ul. Arciszewskiego 22a , 76-200 Słupsk, na dz. nr 322/3, przedstawia się następująco: a) wykonanie wzmocnienia fundamentów pod istniejącym budynkiem metodą mikropali samowiercących zakotwionych w dodatkowych oczepach żelbetowych zespolonych z belkami istniejącego rusztu fundamentowego, b) naprawa zarysowań stropów i ścian poprzez wypełnienie ogniochronną akrylową masą uszczelniającą, c) wymiana istniejącej posadzki na posadzkę przemysłową w pomieszczeniu -1/14 o powierzchni użytkowej 347,42 m2. W przedstawionym powyżej zakresie robót wymieniono tylko roboty podstawowe, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zadania zawiera projekt budowlany wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ o numerach 8, 9 i 10. ZADANIE 2: Remont wybranych pomieszczeń Biblioteki Uczelnianej. Budynek Biblioteki Uczelnianej posiada powierzchnię użytkową 2.008,47 m2, natomiast powierzchnia objęta zakresem zadania wynosi 1.374,69 m2. Podstawowy zakres robót budowlano-montażowych w budynku Biblioteki Uczelnianej przy ul. Arciszewskiego 22a , 76-200 Słupsk, na dz. nr 322/3, przedstawia się następująco: a) wykonanie nowych okładzin podłóg i ścian (glazura, terakota, gres, wykładzina obiektowa PCV), b) wymiana istniejącej posadzki na posadzkę przemysłową w pomieszczeniu 0/23 o powierzchni użytkowej 276,26 m2. c) montaż regałów samojezdnych w dwóch pomieszczeniach magazynowych o numerach -1/14 i 0/23 o łącznej powierzchni użytkowej tych pomieszczeń 623,68 m2, d) montaż instalacji eklektycznych i teletechnicznych w pomieszczeniach objętych zadaniem, e) dostawa, montaż i instalacja kompletnego systemu zarządzania zbiorami bibliotecznymi RFID (w tym m.in.: kiosk samowypożyczający, bramki kontrolne, wrzutnia zewnętrzna całodobowa z wózkiem i inne roboty ujęte w projektach wykonawczych). f) dostawa i montaż rolet zewnętrznych antywłamaniowych otwieranych elektrycznie g) wymiana istniejących i montaż nowych drzwi, h) remont toalet, i) wymiana źródeł światła, j) montaż instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej k) wymiana dźwigu towarowego 100 kg (wymiana starego), l) dostawa i montaż instalacji alarmowej – czujki ruchu. W przedstawionym powyżej zakresie robót wymieniono tylko roboty podstawowe, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zadania zawiera projekt budowlany wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ o numerach 11, 12 i 13. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja budowlana) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w projektach budowlanych, STWiORB lub przedmiarach robot. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: -ogólnobudowlane roboty remontowe i modernizacyjne, w tym: roboty rozbiórkowe, roboty posadzkowe, okładzinowe ścian i posadzek, roboty tynkarskie i malarskie, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, naprawa stropów i ścian, -modernizację, remont i wykonanie nowych instalacji elektrycznych, -modernizację, remont i wykonanie nowych instalacji sanitarnych, w tym wodociągowych, kanalizacyjnych i wentylacyjnych, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: ZADANIE 1: 11 000 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych i 00/100), ZADANIE 2: 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych i 00/100), w zależności od zadania na realizację którego Wykonawca składa swoją ofertę. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO, nr konta 49 1240 3770 1111 0000 4497 0275 z adnotacją „Wadium – przetarg nieograniczony: Roboty budowlano-remontowe w ramach projektu „Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)” – budynek Biblioteki Uczelnianej” – zadanie ………. (wskazać nr zadania)”. Do oferty zaleca się dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą w osobnej kopercie. Polisa, poręczenie lub gwarancja stanowiąca formę wadium winna zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: - Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; - oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; - oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; - w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; - zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy; - dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach