Przetargi.pl
Roboty budowlano-remontowe w ramach projektu o nr WND-RPSL.10.01.01-24-05H2/17 pn. „Zwiększenie dostępności i jakości świadczeń zdrowotnych w SPZOZ w Lublińcu poprzez przeprowadzenie prac modernizacyjnych oraz zakup sprzętu medycznego i aparatury” w ramach konkursu nr RPSL.10.01.00-IZ.01-24-153/17 dla Działania 10.1 Infrastruktura ochrony zdrowia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Umowa nr UDA-RPSL.10.01.00-24-05H2/17-00.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 350 63 86, , fax. 343 565 870
  • Data zamieszczenia: 2019-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Sobieskiego 9
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 34 350 63 86, , fax. 343 565 870
    REGON: 000310083
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlubliniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlano-remontowe w ramach projektu o nr WND-RPSL.10.01.01-24-05H2/17 pn. „Zwiększenie dostępności i jakości świadczeń zdrowotnych w SPZOZ w Lublińcu poprzez przeprowadzenie prac modernizacyjnych oraz zakup sprzętu medycznego i aparatury” w ramach konkursu nr RPSL.10.01.00-IZ.01-24-153/17 dla Działania 10.1 Infrastruktura ochrony zdrowia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Umowa nr UDA-RPSL.10.01.00-24-05H2/17-00.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-remontowe w oddziale chirurgii ogólnej i oddziale chorób wewnętrznych, w budynku szpitala Zamawiającego przy ul. Grunwaldzkiej 9 w Lublińcu. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. a. Wykonawca składający ofertę do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy zł 00/100). b. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert oraz musi obejmować cały okres związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu do składania ofert. c. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). d. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. 40 2030 0045 1110 0000 0190 3010 ; z dopiskiem :„Wadium – znak sprawy ZP/07A/19”. Przy czym należy pamiętać, że wadium jest wniesione należycie w dniu i o godzinie obciążenia rachunku Zamawiającego, a nie w dniu i o godzinie dokonania przelewu przez Wykonawcę. Wadium musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. e. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna powinno być wystawione na Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w oryginale należy złożyć wraz z ofertą w oddzielnej opisanej kopercie. f. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. g. Zwrot wadium reguluje art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) druk oferty wg załącznika nr 2 do SIWZ, b) pełnomocnictwo do podpisania i złożenia oferty, jeżeli osoba podpisana nie jest wymieniona w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, jako uprawniona do jego reprezentowania. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. c) Oświadczenie dot. RODO – wg załącznika nr 7 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach