Przetargi.pl
Roboty budowlano – remontowe polegające na przebudowie, rozbudowie i remoncie budynku dydaktycznego na potrzeby utworzenia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej – ETAP 2,3,4.

Akademia Pomorska ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Arciszewskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 840 53 27, , fax. 59 840 53 80
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Pomorska
    ul. Arciszewskiego 22a
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 840 53 27, , fax. 59 840 53 80
    REGON: 14590000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlano – remontowe polegające na przebudowie, rozbudowie i remoncie budynku dydaktycznego na potrzeby utworzenia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej – ETAP 2,3,4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-remontowe polegające na przebudowie, rozbudowie i remoncie budynku dydaktycznego na potrzeby utworzenia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej – ETAP 2,3,4. Inwestycja będzie realizowana w Słupsku przy ul. Jana Kozietulskiego 6-7 (działka o nr ewid. 10/20, 10/8, 10/10 obręb nr 17) – zgodnie z decyzją nr 30/2018 z dnia 05.02.2018 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę. Dokumentacja projektowo – kosztorysowa sporządzona na potrzeby realizacji niniejszej inwestycji, została podzielona na 4 etapy, przy czym ETAP nr 1 inwestycji został zrealizowany. Niniejsze zamówienie obejmuje swoim zakresem wykonanie ETAPU 2, 3, 4. Oprócz podziału na cztery etapy realizacyjne, dokumentacja projektowo-kosztorysowa dzieli inwestycję na 6 zadań, tj. A,B,C,D,E i F. Etap 2 1) Zadanie A a) Prace remontowe na 1, 2 i 3 piętrze, pomieszczenia nr: 59, 76, 77a, 77b, 77c, 83a, 83b, 83c  Pom. 49, 67, 68, 69: zabezpieczenie przeciwpożarowe elementów konstrukcji stalowej;  Pom. 81, 82: zabezpieczenie przeciwpożarowe konstrukcji drewnianej;  Zabudowa przeciwpożarowa z płyt gipsowo-kartonowych w łukach w komunikacji;  Montaż samozamykaczy drzwiowych;  Wymiana stolarki drzwiowej;  Malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów;  Prace instalacyjne zgodnie z projektem branżowym. 2) Zadanie D Przebudowa i dostosowanie istniejących pomieszczeń do funkcji pracowni Dietetyki b) Przebudowa i dostosowanie istniejących pomieszczeń nr: 76a, 76b, 78a, 78b, 80  Rozbiórka posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych;  Roboty demontażowe dachu przy montażu urządzeń wentylacji mechanicznej;  Montaż podkonstrukcji stalowej pod centrale;  Wykonanie ścian działowych szkieletowych z płyt gipsowo-kartonowych GKF;  Montaż naświetli stałych;  Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach gipsowo-kartonowych;  Montaż okładziny z płyt z wysokowytrzymałego tworzywa termoplastycznego PC/ABS;  Licowanie ścian płytkami ceramicznymi;  Ułożenie nowych posadzek z wykładzin winylowych homogenicznych;  Malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów;  Prace instalacyjne zgodnie z projektem branżowym. 3) Zadanie F Przebudowa i dostosowanie istniejących pomieszczeń (pokoi gościnnych) na potrzeby pokoi biurowych, zaadaptowanie pom. nr 67 na trzy sale edukacyjne (wykładowe) a) Przebudowa i dostosowanie istniejących pomieszczeń nr: 2, 3, 6, 8, 9, 67a, 67b, 67c  Wykucie otworów pod przewody wentylacji mechanicznej;  Przebicie przez strop nad II p. pod przewody wentylacji mechanicznej;  Rozbiórka ścianek działowych szkieletowych z płyt gipsowo-kartonowych;  Rozbiórka posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych;  Rozbiórka podestu auli;  Roboty demontażowe dachu przy montażu urządzeń wentylacji mechanicznej;  Montaż podkonstrukcji stalowej pod centrale;  Wykonanie otworów w ścianach pod przewody instalacji wentylacji mechanicznej wraz z nadprożem;  Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach gipsowo-kartonowych;  Montaż okładziny z płyt z wysokowytrzymałego tworzywa termoplastycznego PC/ABS;  Malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów;  Ułożenie nowych posadzek z wykładzin winylowych homogenicznych;  Wykonanie ścian działowych szkieletowych z płyt gipsowo-kartonowych GKF;  Wykonanie ścian szkieletowych szachtów z płyt gipsowo-kartonowych GKB;  Montaż sufitów podwieszonych;  Prace instalacyjne zgodnie z projektem branżowym. Etap 3 1) Zadanie E Dobudowa windy zewnętrznej łączącej 5 kondygnacji - przyziemie, parter, 1, 2 i 3 piętro wraz z przebudową i dostosowaniem istniejących instalacji oraz projekt nowych instalacji. Oprócz żelbetowego szybu windy, który należy wykonać w Etapie 1. a) Budowa szybu windy, pomieszczenia nr: 82, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97  Rozbiórka fragmentu dachu w miejscu łącznika w poziomie 3 piętra;  Rozbiórka posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych;  Wykonanie podłóg w przedsionkach windy na wszystkich poziomach;  Montaż stalowej konstrukcji szybu windy;  Montaż konstrukcji i pokrycia dachu łącznika;  Montaż podestów w przedsionkach windy;  Wykonanie nowych otworów w ścianie zewnętrznej wraz z nadprożem – wejścia do przedsionków windy w przyziemiu, na parterze oraz na 1 i 2 piętrze;  Montaż konstrukcji drewnianej łącznika na 3 piętrze;  Montaż dźwigu osobowego;  Montaż ogrzewania połaci dachu, rynny koszowej i rury spustowej dachu łącznika;  Wykonanie ścian działowych szkieletowych z płyt gipsowo-kartonowych GKB;  Wykonanie ścian szkieletowych szachtów z płyt gipsowo-kartonowych GKB;  Montaż aluminiowej fasady szachtu windy;  Ułożenie nowych posadzek z wykładzin winylowych;  Wykonanie tynku cienkowarstwowego na żelbetowych ścianach szybu od wewnątrz;  Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach z płyt gipsowo-kartonowych;  Malowanie wewnętrznych tynków i gładzi gipsowych farbą lateksową;  Montaż sufitów podwieszonych;  Wykończenie ścian szkieletowych łącznika;  Prace instalacyjne zgodnie z projektem branżowym. Etap 4 1) Zadanie A a) Wykonanie systemu SSP i instalacji odgromowej w całym budynku według projektu branżowego. – brak robót w branży architektura i konstrukcja. b) Wykonanie łazienki dla osób niepełnosprawnych. c) Przemurowanie komina.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO, nr konta 49 1240 3770 1111 0000 4497 0275 z adnotacją „Wadium – przetarg nieograniczony: Roboty budowlano – remontowe polegające na przebudowie, rozbudowie i remoncie budynku dydaktycznego na potrzeby utworzenia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej – ETAP 2,3,4”. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 46 ust. 4a ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach