Przetargi.pl
Roboty budowlano – montażowe polegające na dostosowaniu istniejącego układu komunikacyjnego do uruchomienia linii autobusowej ulicami: Taneczną i Krasnowolską w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
  • Data zamieszczenia: 2017-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
    REGON: 1525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlano – montażowe polegające na dostosowaniu istniejącego układu komunikacyjnego do uruchomienia linii autobusowej ulicami: Taneczną i Krasnowolską w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: „Roboty budowlano – montażowych polegających na dostosowaniu istniejącego układu komunikacyjnego do uruchomienia linii autobusowej ulicami: Taneczną i Krasnowolską w Warszawie”. I. Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia. 1. Roboty drogowe 1. Krawężniki i chodniki - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwę konstrukcyjną nawierzchni w gruncie kat. I-IV, - podbudowy z kruszywa naturalnego warstwa górna po zagęszczeniu 8 cm, - obrzeża betonowe o wym 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementem, - chodniki z płyt 50x50x7 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementem, - płytki betonowe żółte z wypustkami. 2 . Zabudowa rowu. - kanał z rur kanalizacyjnych poliestrowych typu HOBAS o śr. 600mm, - oczyszczenie rowu z namułu o gr. 10cm bez naruszenia skarpy rowu, - roboty ziemne z wywozem na 20 km, - chodniki z płyt 50x50x7 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementem, - podbudowy z kruszywa naturalnego – warstwa dolna o gr.10 cm po zagęszczenie. 3. Roboty chodnikowe - mechaniczne wykonanie koryta o grubości 25cm na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV, - wywóz ziemi na odległość 20 km, - podbudowy z kruszywa naturalnego – warstwa dolna o gr.10 cm po zagęszczenie. - chodniki z płyt 50x50x7 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementem, 4. Pętla autobusowa. - rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo – piaskowej, - rozebranie ławy betonowej pod krawężniki, - wywóz gruzu na odległość 20 km, - mechaniczne wykonanie koryta o grubości 70 cm na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV,( pod pętlę autobusową), - mechaniczne wykonanie koryta o grubości 25 cm na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV,( pod chodnik), - usunięcie warstwy ziemi o gr. 15cm. - wywóz ziemi na odległość 20 km, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych warstwa wiążąca asfaltowa grubości po zagęszczeniu 5 cm, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych warstwa ścieralna asfaltowa grubości po zagęszczeniu 5 cm, podbudowa z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowa gr 12cm, - ława pod krawężnik betonowy z oporem, - krawężników betonowych wystający 20x30 cm na podsypce cementowo – piaskowej, - krawężników betonowych wystający przystankowy na podsypce cementowo – piaskowej, - chodnik płytki betonowe żółte z wypustkami na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, - chodnik płytki betonowe 50x50x7 na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin cementem, - podbudowy z kruszywa naturalnego – warstwa dolna o gr.20 cm po zagęszczenie. 2. Roboty w zakresie regulacji ruchu 1. Ręczne rozebranie nawierzchni z klinkieru na podsypce piaskowej. 2. Demontaż progów zwalniających wyspowych z prefabrykowanych gumowych o wym. 1,80 x 3,0 bez naprawy nawierzchni. 3. Usuniecie z nawierzchni bitumicznej punktowych elementów odblaskowych bez naprawy nawierzchni. 4. Rozebranie słupków do znaków. 5. Zdemontowanie znaków drogowych. 6. Usuniecie z nawierzchni bitumicznej istniejącego oznakowania poziomego. 7. Montowanie znaków drogowych o pow. do 0,3m2 i ponad 0,3m2 na sztycach. 8. Malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych farbą chlorokauczukową. 9. Montaż słupków blokujących U-12C. 10. Zamontowanie progów zwalniających wyspowych z prefabrykowanych gumowych o wym. 1,80 x 3,0m. 11. Montaż punktowych elementów odblaskowych. II. Klauzule społeczne: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – w rozumieniu Kodeksu pracy – w pełnym wymiarze czasu pracy – osób do czynności związanych z robotami budowlano – montażowymi polegającymi na dostosowaniu istniejącego układu komunikacyjnego do uruchomienia linii autobusowej ulicami: Taneczną i Krasnowolską w Warszawie na cały okres realizacji Przedmiotu umowy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy jak również: - wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 6a do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; - przedmiar robót – załącznik nr 6b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) oryginału potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. 13.2 lit. od b) do e) SIWZ, c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; e) dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 700, ze zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r., poz. 1829, ze zm.). f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. c) i d) SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. c) i 10.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach