Wójt Gminy Dębno ogłasza przetarg
- Adres: 32-852 Dębno, Wola Dębińska 240
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6658714 , fax. 014 6658722
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dębno
Wola Dębińska 240 240
32-852 Dębno, woj. małopolskie
tel. 014 6658714, fax. 014 6658722
REGON: 00054035700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlano instalacyjne elektryczne i co w Publicznej Szkole Podstawowej w m. Łysa Góra - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. wymiana instalacji wewnętrznej elektrycznej kpl 2. wymiana instalacji co kpl 2. roboty rozbiórkowe kpl 3. izolacja tarasu kpl 4. wymiana posadzek kpl 5. wykończenie wewnętrzne ścian kpl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) w zakresie wymaganego doświadczenia zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Zamówienie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowego zamówieniu, zamawiający uznaje wykonanie co najmniej dwóch robót instalacyjnych c.o, o wartości nie mniejszej niż 100 tys złotych każda oraz wykonanie co najmniej dwóch robót instalacji elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 100 tys złotych każda. b) w zakresie potencjału ludzkiego, zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i elektrycznych (art.14 ust.1 ustawy Prawo budowlane). 3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - w zakresie wymaganej zdolności finansowej, zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą od 500 tys złotych. 4 Na wykonane roboty udzieli 36 miesięcznej gwarancji 5 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą zero-jedynkową tj według formuły spełnia-niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust. 1 pkt 1-3 art. Prawo zamówień publicznych. B.7) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art.22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie należy dołączyć kopie odpowiednich uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (art.14 ust.1 ustawy Prawo budowlane. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć aktualne na dzień złożenia oferty zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej polskiej Izby Samorządu Zawodowego W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadebno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Likwidacja pieców węglowych i podłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej budynku mieszkalnego, położonego przy ul. Szlak 13 w Krakowie.
Dodano: 2016-07-25 - Wymiana elementów logoterm Uran w budynku mieszkalnym przy ul. Odrowążów 95 w Gliwicach
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zakładu Produkcji Wód w Krynicy-Zdroju Etap II obejmujący pomieszczenia produkcji i pomieszczenia biurowe
Dodano: 2016-07-07 - Likwidacja pieców węglowych i podłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej budynku mieszkalnego, wielorodzinnego położonego przy ul. Długosza 5 w Krakowie.
Dodano: 2016-06-28 - Modernizacja systemu ogrzewania w budynku komunalnym w Budzowie 460
Dodano: 2016-06-13 - Wymiana elementów logoterm Uran w budynku mieszkalnym przy ul. Odrowążów 95 w Gliwicach
Dodano: 2016-05-25 - Wymiana zaworów grzejnikowych termostatycznych, wraz z obliczeniem na nich nastaw, w budynku biurowo-internatowym AMW przy ul. Montelupich 3 w Krakowie
Dodano: 2016-05-20 - Przebudowa pomieszczeń w Pawilonie Socjalnym w celu dostosowania do obowiązujących przepisów techniczno - sanitarnych dla kierunku Kosmetologia - II etap
Dodano: 2016-05-18 - Likwidacja pieców węglowych i podłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej budynku mieszkalnego, wielorodzinnego położonego przy ul. Długosza 7 w Krakowie.
Dodano: 2016-04-11 - Podniesienie efektywności energetycznej szkoły podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Brzeszczach na potrzeby realizowanego programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 poprzez przebudowę instalacji centralnego ogrzewania
Dodano: 2016-03-18