Przetargi.pl
Roboty budowlano-instalacyjne

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, ul. Karłowicza 40
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4080159 , fax. 77 4393861
  • Data zamieszczenia: 2011-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA
    ul. Karłowicza 40 40
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 77 4080159, fax. 77 4393861
    REGON: 53117213500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlano-instalacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na przebudowie kotłowni i instalacji centralnego ogrzewania, gazu i c.w.u oraz montażu gazowej wytwornicy pary dla celów sterylizacji w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Głuchołazach. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części (pakiety): a) pakiet 1: Roboty budowlano-instalacyjne, b) pakiet 2: Gazowa wytwornica pary dla celów sterylizacji. Szczegółowy opis zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a także w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Dokumentacji Projektowej, które to stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Lokalizacja miejsca wykonania przedmiotu zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach, ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy. Warunki realizacji: Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz Dokumentacją Projektową, a zaoferowana przez niego cena ryczałtowa winna uwzględniać wszystkie wymogi w nich określone. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. Odbiory winny być wykonane zgodnie z przepisami prawa, w tym: prawa budowlanego, przepisami o dozorze technicznym i obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zastosuje wyłącznie wyroby budowlane wytwarzane w celu zastosowania w obiekcie budowlanym i wprowadzane do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca powinien przewidzieć ewentualne wyłączenia dopływu wody do poszczególnych komórek organizacyjnych Szpitala w uzgodnieniu z Zamawiającym, a ich realizację przewidzieć w czasie najmniej uciążliwym dla Zamawiającego (pora nocna). Wykonawca winien sporządzić i załączyć do oferty propozycję Harmonogramu robót, który po zweryfikowaniu i zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru stanowić będzie załącznik do umowy. Z uwagi na fakt, iż zamówienie ma charakter komplementarny, wymieniony wyżej harmonogram zabezpieczy spójne wykonywanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę/ów obu pakietów. Wykonawca/y są zobowiązani do takiego zaplanowania i wykonania przedmiotu zamówienia oraz prowadzenia robót, aby były spełnione warunki Zamawiającego dotyczące w szczególności: stałego utrzymania komfortu cieplnego pomieszczeń Zamawiającego, terminowej produkcji posiłków, terminowego realizowania procesu sterylizacji oraz terminowego wykonania całego przedmiotu zamówienia. Roboty winny być prowadzone w sposób pozwalający na normalną pracę komórek organizacyjnych Szpitala. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce poboru wody dla celów technologicznych. Wodę do celów higienicznych Wykonawca będzie pobierał z urządzeń Zamawiającego. Wykonawca pokryje koszty zużytej wody. Ilość wody ustalona będzie ryczałtem, licząc po 60 l/dzień na każdą osobę ze strony Wykonawcy realizującą umowę, zgodnie z wykazem złożonym przez Wykonawcę w dniu protokolarnego przekazania terenu budowy. Wykonawca pokryje koszty zużytej do prac energii elektrycznej ustalanej ryczałtowo wg ilości i mocy użytkowanych urządzeń - lista sprzętu zużywającego energię elektryczną winna zostać zatwierdzona przez Inspektora Nadzoru w dniu przekazania terenu budowy. Zaoferowana przez Wykonawcę cena jest ceną ryczałtową. Przedmiotem zamówienia w ramach Pakietu nr 1 jest m.in.: a) Demontaż: - kotłów parowych typu LOOS- szt. 2; - stacji redukcyjnej pary- przy kotłach, w komorze sterylizacyjnej i w pomieszczeniu składania łóżek; - sieci rurociągów parowych i kondensatu; - zbiorników kondensatu w węźle cieplnym przy kotłowni i pod blokiem operacyjnym, - węzła para-woda pod blokiem operacyjnym; - pomp zasilania wodą kotłową kotłów i kondensatu; - zlikwidowanie węzła wymiennikowego przygotowania c.w.u. - 6 szt. wymienników JAD wraz z armaturą i orurowaniem; - likwidacja zagłębienia na zbiornik kondensatu w pomieszczeniu węzła - zasypanie zagłębienia, zagęszczenie zasypki, wykonanie podkładu i ułożenie płytek podłogowych; - likwidacja kanału cieplnego - kotłownia - blok operacyjny i demontaż rurociągów c.o., pary, wody i cyrkulacji. b) Dostawa i montaż stacji uzdatniania wody dla kotłów c.o. Nowa stacja do uzdatniania wody tylko na potrzeby kotłów wodnych c.o. o przepływie do 2,5 m3/h, zapewniająca: zasadowość do 1,0 mval/dm3, twardość do 0,02; mval/dm3, tlen rozpuszczony do 0,03 mgO2/dm3 ; c) Wykonanie instalacji gazowej zasilającej kotły warzelne i komorę sterylizacyjną. d) Roboty pomocnicze w szczególności: kucie przekuć w tym otworów pod instalacje kominową wytwornicy pary, ich zapiankowanie i zamurowanie. e) Przebudowa sieci centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i jej cyrkulacji -wykonanie w technologii z rur preizolowanych po trasie istniejącego kanału. f) Dostawa i montaż 4 szt. podgrzewaczy c.w.u. oraz podłączenie ich do istniejącego układu c.w.u. i zasilania z kotłów c.o. o parametrach: jednowężownicowe, pojemność każdego 1000 l; wydajność 2100 dm3/h, izolowane pianką poliuretanową o gr. izolacji min.100mm, płaszcz emaliowany, zabezpieczone anodą tytanową. g) Dostawa nowych układów AKP kotłów wodnych z rozszerzeniem zakresu o produkcję c.w.u. i wymiana istniejących układów na nowe o parametrach: Regulator Rematic 2945 C3K - m set. 142 nr art. 56791 (kocioł prowadzący) - szt.1, Regulator Rematic 2945 C3K - s set.155 nr art. 56792 (kocioł nadążny 1) - szt.1, Regulator Rematic 2945 C3K - s set. 155 nr art. 56792 (kocioł nadążny 2) - szt.1, Pulpit sterujący kotła typu P 500 - 3 szt. Przedmiotem zamówienia w ramach Pakietu nr 2 jest dostawa i montaż zasilanej gazem wytwornicy pary dla komory sterylizacji wraz z układem kominowym, podłączeniem do instalacji parowej komory, instalacji wodnej, kanalizacji i elektrycznej oraz instalacji gazowej o parametrach: - Typ kotła: płomienicowo-płomieniówkowy, - Obudowa wytwornicy wykonana ze stali nierdzewnej - Gabaryty pozwalające na montaż w pomieszczeniu komory sterylizacyjnej (wymiar pomieszczenia w rzucie 2,50 x 1,50 m) zapewniając zgodne z wymogami producenta odległości serwisowe; - Korpus kotła wykonany ze stali o jakości min. P265GH oraz P275NH, - Zasilanie 220/230V, - Moc cieplna do 110 kW, - Wydajność pary od 120 kg/h do 150 kg/h, - Sprawność min. 90% - Ciśnienie pracy pary do 4,5 bar, z możliwością redukcji na wytwornicy bez konieczności stosowania osobnego zespołu redukcyjnego, Wytwornica musi być kompletna, wyposażona w urządzenia do wytwarzania pary wraz z osprzętem regulującym i zabezpieczającym. Wyposażenie wytwornicy winno zawierać co najmniej: - Palnik gazowy min. dwustopniowy na gaz ziemny - Stacja uzdatniania - zmiękczacz - uzdatnianie chemiczne wody, - Zbiornik wody zasilającej i gromadzenia kondensatu, - Regulator poziomu wody, - Sterownik kotła z alarmami wizualnymi przekroczonych wymaganych stanów pracy kotła oraz syreną. - Pneumatyczne automatyczne odmulanie, - Pompa zasilająca wraz z filtrem i zaworem odcinającym. Wykonawca odpowiednio udzieli gwarancji i rękojmi za wady, na okres: a) min. 36 miesięcy- dotyczy Pakiety nr 1, w tym: na min. 24 miesiące odnośnie wymienników/zbiorników, stacji uzdatniania wody, automatyki sterowania AKP. b) min. 24 miesięcy- dotyczy Pakietu nr 2. Bieg terminu gwarancji i rękojmi będzie liczony od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót wykonanych należycie. W przypadkach przewidzianych ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2004 r. Nr 54. poz. 535 z późn. zm.), gdy podatnikiem zgodnie z przepisami tej ustawy jest Zamawiający, z Wykonawcą zostanie zawarta umowa wg zaoferowanej ceny netto, a podatek VAT od towarów i usług rozliczać będzie Zamawiający. Oferowaną cenę Wykonawca przedstawia, wypełniając formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ- dotyczy Pakietu nr 1 i/lub załącznik nr 1a do SIWZ- dotyczy Pakietu nr 2. Należność za przedmiot zamówienia uregulowana będzie przelewem na konto Wykonawcy, w ciągu 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi odpowiednio dla Pakietu nr 1: 5.000,00 PLN, dla Pakietu nr 2: 1.600,00 PLN. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: PKO BP S.A. O/Głuchołazy 73 1020 3714 0000 4102 0008 4418. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Dokument/dokumenty potwierdzający/potwierdzające wniesienie wadium winien/winne być załączony/załączone do oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę /y uprawnioną/e do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-, na każdej stronie lub na jednej z nich, ze wskazaniem ilości poświadczonych stron). Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a. ustawy Pzp. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarte są w art. 45 i 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach