Miejski Dom Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 26-300 Opoczno, ul. Biernackiego 4
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-44 736 14 10 , fax. 0-44 736 14 10
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Dom Kultury
ul. Biernackiego 4 4
26-300 Opoczno, woj. łódzkie
tel. 0-44 736 14 10, fax. 0-44 736 14 10
REGON: 00078777300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna jednostka organizacyjna.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlano - remontowe holu głównego, korytarza głównego,kawiarni w Miejskim Domu Kultury w Opocznie, ul. Biernackiego 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlano - remontowe holu głównego, korytarza głównego,kawiarni w Miejskim Domu Kultury w Opocznie, ul. Biernackiego 4 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy- a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca załączy odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wymagane: doświadczenie - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, min. 1 robotę remontowo - budowlaną o wartości min. 100000,00 zł rodzajowo porównywalną z przedmiotem zamówienia z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał min. 1 robotę remontowo - budowlaną o wartości min. 100000,00 zł rodzajowo porównywalną z przedmiotem zamówienia. potencjał kadrowy -Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, przedstawiając ich uprawnienia, wymagane : - uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca załączy wykaz osób z dokumentem potwierdzającym posiadanie wymaganych uprawnień wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa dla minimum jednej osoby. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ składa dokument o którym mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane zmienione rozporządzeniem z dnia 16.10.2008r. 2. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( zał. nr 4 do SIWZ) 3 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonywania zamówienia ( zał. nr 5 do SIWZ ) 3a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował ( a które nie są jego pracownikami ) 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku oferty składanej wspólnie oświadczenie składa każdy podmiot ( zał. nr 3 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mdk.opoczno.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace budowlane w wybranych pomieszczeniach budynku 1 przy Pl. Hallera 1 w Łodzi - ZP/65/2016.
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane na osadach leśnych Nadleśnictwa Radomsko
Dodano: 2016-07-20 - Rewitalizacja cerkwi w Uniejowie- wykonanie nowych posadzek, izolacji poziomej, wykonanie nowego pokrycia dachowego, elementów ślusarskich oraz tynków wewnętrznych ścian i sklepień realizowana w ramach zadania pn.: Rewitalizacja Gminy Uniejów
Dodano: 2016-07-19 - Remont stropów oraz dobudowa przewodów kominowych w lokalach mieszkalnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Wojska Polskiego 3 w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2016-07-19 - Remont pokoi i przebudowa przylegających do nich łazienek znajdujących się na 1 i 2 piętrze budynku Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Łodzi Łódź, ul. Legionów 27, działka nr 21, obręb S-1
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa i montaż stolarki drewnianej - obiekt budowlany przy ul. Piotrkowskiej 243 w Łodzi
Dodano: 2016-07-13 - Remont wybranych pomieszczeń w budynku Rektoratu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy Al. Kościuszki 4
Dodano: 2016-07-04 - MALOWANIE BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ Z TERMOMODERNIZACJĄ I MALOWANIEM ŁĄCZNIKA DO SALI GIMNASTYCZNEJ, ORAZ MALOWANIEM SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI ŚWINICE WARCKIE
Dodano: 2016-07-01 - Remont kamienicy Rynek Trybunalski 5/Plac Czarnieckiego 1 w Piotrkowie Trybunalskim polegający na remoncie stropów, remoncie klatek schodowych, remoncie mieszkań, montażu instalacji gazowej i c.o. wraz z odbiornikami, wymianie instalacji wod.-kan. i instalacji elektrycznej
Dodano: 2016-06-27 - Remont elewacji północnej budynku przy ul. Piotrkowskiej 104a w Łodzi
Dodano: 2016-06-23