Gmina Bytów ogłasza przetarg
- Adres: 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 822 20 11 , fax. 59 822 25 92
- Data zamieszczenia: 2018-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytów
ul. 1-go Maja 15
77-100 Bytów, woj. pomorskie
tel. 59 822 20 11, fax. 59 822 25 92
REGON: 77097949900000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego w budynku Szkoły Podstawowej w Gostkowie na oddział przedszkolny - etap I. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Zakres robót obejmuje m.in.: - wykonanie prac rozbiórkowych, przejść i przebić w elementach konstrukcyjnych, - montaż stolarki otworowej, w tym p-poż., - przebudowę klatki schodowej, remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych,, - wyposażenie pomieszczeń w suszarki kieszeniowe do rąk, stoliki krzesła, szafki do szatni, szafę pod zabudowę, - wykonanie posadzek, tynków, okładzin ściennych i powłok malarskich , - przebudowę wewnętrznych instalacji c.o., wod-kan, elektrycznych, wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną