Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYMIANĄ PŁYTEK PCV NA WYKŁADZINĘ TYPU PCV W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W GRZĘDZIE

Szkoła Podstawowa w Grzędzie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-230 Bisztynek, Grzęda 31a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7186012 , fax. 089 7186012
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Grzędzie
    Grzęda 31a 31a
    11-230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7186012, fax. 089 7186012
    REGON: 00112462600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bisztynek-ugim.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYMIANĄ PŁYTEK PCV NA WYKŁADZINĘ TYPU PCV W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W GRZĘDZIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą płytek PCV na wykładzinę PCV z odpowiednim przygotowaniem podłoża o powierzchni 818,74 m2 w Szkole Podstawowej w Grzędzie Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w: przedmiarze robót (Dodatek nr 6 SIWZ),specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) tj: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj: a) mają wpisane w zakres swojej działalności: roboty budowlane b) dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania usług objętych niniejszym przetargiem, tj: -co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć kserokopie decyzji uprawnień budowlanych oraz kserokopie aktualnego zaświadczenia wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykonali w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie 3 roboty budowlane, których przedmiotem były roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Inne kryteria: 5. Udzielą Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia - na ułożoną wykładzinę PCV na okres min. 60 miesięcy, a na roboty budowlane 24 miesiące, przy czym bieg gwarancji dla całego przedmiotu zamówienia rozpocznie się w dniu następnym licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót bez usterek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o: - spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz 3 robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie SIWZ, zamówienia, których przedmiotem były roboty budowlane a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności. 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 000 PLN 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych zamykających się kwotą sześciocyfrową lub zdolność kredytową Wykonawcy do tej kwoty bądź większą, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bisztynek-ugim.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach