Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku ogłasza przetarg
- Adres: 21045 Świdnik, al. Lotników Polskich
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 745 55 90, , fax. 81 745 55 82
- Data zamieszczenia: 2017-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku
al. Lotników Polskich 2
21045 Świdnik, woj. lubelskie
tel. 81 745 55 90, , fax. 81 745 55 82
REGON: 43102924000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://straz.swidnik.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja zespolona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane związane z wykonaniem wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku magazynowo - garażowym Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane związane z wykonaniem wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku magazynowo - garażowym Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku, przy Al. Lotników Polskich 2, dz. nr 146/24 – układanie i montaż elementów instalacji elektrycznej (układanie kabli i przewodów, montaż osprzętu i opraw, montaż instalacji odgromowej) w obiektach kubaturowych oraz obiektach budownictwa specjalistycznego. Kody CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane; 45310000-3 -Roboty w zakresie przedmiotów instalacji elektrycznych wewnętrznych; 45311000-0- Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa: Przedmiar robót załącznik nr 8 do SIWZ; Załącznik nr 9 do SIWZ – projekt budowlano-wykonawczy oraz STE-1 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zakres zamówienia obejmuje: układanie kabli i przewodów elektrycznych, montaż opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej, wraz z przygotowaniem podłoża i robotami towarzyszącymi, dotyczy wszystkich czynności mających na celu wykonanie robót. Zamawiający na podstawie art. 29.ust.3a. ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego w/w czynności. Zamawiający wymaga respektowania standardów jakości realizowanych usług zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej załączonej do SIWZ, warunków określonych niniejszej specyfikacji oraz umowy, z ustalonym czasem reakcji na usunięcie usterek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu tego warunku – załącznik nr 5 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument) oraz odpowiednie pełnomocnictwa. Zamawiający żąda dokumentów, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty oryginałem lub poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez notariusza kopią pełnomocnictwa) pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania i odrzucenia jego oferty. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty dokumenty lub oświadczenia wymienione w punkcie 7 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Leśnej 3A w Krasnymstawie
Dodano: 2024-07-17 - „Program "OLIMPIA" w gminie Krzczonów - budowa boiska przyszkolnego kamieniem milowym zwiększenia dostępności do infrastruktury sportowej”
Dodano: 2024-07-16 - Modernizacja budynku SP w Kocku z przeznaczeniem na żłobek w Kocku wraz z przebudową placu zabaw
Dodano: 2024-07-16 - PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
Dodano: 2024-07-16 - Budowa dróg gminnych w mieście Urzędów
Dodano: 2024-07-16 - Budowa drogi gminnej do GCiKS i parkingu na działce nr 136 w Kobylanach
Dodano: 2024-07-15 - Przystosowanie istniejącej łazienki do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-07-15 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bełżycach
Dodano: 2024-07-12 - Budowa centrum aktywności społecznej w gminie Piaski
Dodano: 2024-07-11 - Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Kodniu
Dodano: 2024-07-11