"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-022 Łódź, ul. Targowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 233 50 53 , fax. 42 638 59 58
- Data zamieszczenia: 2017-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
ul. Targowa 1/3
90-022 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 233 50 53, fax. 42 638 59 58
REGON: 10052223800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec1lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane związane z usunięciem usterek kompleksu EC1 Zachód "EC1 Łódź - Miasto Kultury" w Łodzi przy ul. Targowej 1/3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty branży budowlanej (B), branży sanitarnej i mechanicznej (S) w obiektach EC-1 Zachód. Zamawiający informuje, że Wykonawca będzie prowadzić roboty w użytkowanym obiekcie z czynnymi systemami obiektowymi, w tym detekcji i sygnalizacji pożaru. Kompleks EC1 Zachód posiada ważną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie – decyzja nr 763/15 z dnia. 02.10.2015r. Do kompleksu są doprowadzone niżej wymienione: - przyłącza wody do budynków Rozdzielni, Zmiękczalni, Rozbudowy; - przyłącza kanalizacyjne do budynków EC1 Zachód; - przyłącza cieplne do budynków Rozdzielni, Zmiękczalni, Rozbudowy; - przyłącze energetyczne dla kompleksu EC1 Zachód w budynku Rozdzielni (rozdzielnia SN). Szczegółowy zakres prac został opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Załączniki do OPZ do pobrania znajdują się pod niżej wskazanym adresem: Host: ftp://ftp.ec1lodz.pl Login: uzytkownik456 Hasło: haslo456 2. Wykonawca przystępując do realizacji robót winien mieć na uwadze, że będzie wykonywał roboty w użytkowanym obiekcie z czynnymi systemami obiektowymi i należyte wykonanie robót będzie też obejmowało zabezpieczenie wszystkich tych elementów przed zniszczeniem, w szczególności dotyczy to takich elementów jak stanowiska multimedialne, elementy wyposażenia i inne, w rejonie prowadzonych robót, w tym ująć wszystkie koszty robót towarzyszących takim pracom, w tym sprzętu i materiału, jak np. koszty rusztowań, podnośników koszowych, zabezpieczenia elementów budynku przed zniszczeniem, zabezpieczenia dróg transportowych wewnątrz obiektu, koszty utylizacji odpadów, koszty sprzątnięcia po wykonanych robotach, przywrócenie zniszczonych w trakcie prac elementów do stanu z przed zniszczenia, odtworzenia przejść pożarowych, przebicia z oprawieniem, bruzdowania z zakryciem i inne roboty niezbędne do realizacji zadania. 3. Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji Zamawiającego dokumentację materiałową i jakościową dla robót, które polegają na wbudowaniu materiału, urządzenia lub instalacji (Deklaracje Zgodności, Atesty Higieniczne, Atesty, Certyfikaty itp.). Zamawiający udostępnia na potrzeby tego zadania niezbędną dokumentację budowlaną, w tym rysunki dokumentacji wykonawczej wraz z dokumentacją z zakresu użytych materiałów w celu wykonania z należytą starannością wyceny robót. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów innych producentów przy spełnieniu parametrów nie gorszych oraz równoważnych niż wbudowane w obiektach, np. płytki ceramiczne (nie gorsza klasa produktu/ te same gabaryty produktu/ nie gorsze właściwości użytkowe/ ta sama barwa produktu), oprawa oświetleniowa (ten sam gabaryt, kształt i kolor produktu/to samo natężenie oświetlenie/ta sama ciepłota barwy/ten sam sposób montażu itp.). 4. Przedmiotem niniejszego zadania jest wykonanie robót branży budowlanej, branży sanitarnej i mechanicznej w obiektach EC-1 Zachód polegających na usunięciu wszystkich wymienionych w OPZ usterek w EC-1 Zachód. Całościowe zestawienie usterek jest z podziałem na przestrzenie oraz z podziałem na branże w tym: ogólnobudowlaną (B), sanitarną i mechaniczną (S). Każda usterka jest przypisana do poszczególnego pomieszczenia lub określonej lokalizacji. Większość usterek z zestawienia posiada dokumentację zdjęciową, stanowiącą załącznik do OPZ, odpowiadającą poszczególnym obiektom z podziałem na pomieszczenia. Zdjęcia obrazują charakter opisanych usterek ułatwiający dokonanie wyceny i stanowią materiał pomocniczy dla Wykonawcy. W wycenie usunięcia każdej usterki Wykonawca ma za zadanie ująć wszystkie koszty robót towarzyszących w tym sprzętu i materiału, jak np. koszty rusztowań, podnośników koszowych, zabezpieczenia elementów budynku przed zniszczeniem, zabezpieczenia dróg transportowych wewnątrz obiektu, koszty utylizacji odpadów, koszty sprzątnięcia po wykonanych robotach, przywrócenie zniszczonych w trakcie prac elementów do stanu z przed zniszczenia, odtworzenia przejść pożarowych, przebicia z oprawieniem, bruzdowania z zakryciem i inne roboty niezbędne do realizacji zadania a nie wyszczególnione przez Zamawiającego, w tym sprzątanie obiektu. UWAGA: Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu. Ilekroć w Opisie Przedmiotu Zamówienia jest mowa o odniesieniu do norm, o materiałach, wyrobach lub sprzęcie z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, standardów jakościowych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny, w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. Za sprzęt/produkty równoważne przyjmuje się sprzęt/produkty spełniające wszystkie minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. Konserwacja systemów SSP, SSWiN, SKD, DSO, ODDYMIANIA, IPTV, CCTV, BMS, dźwigów jest realizowana przez innych wykonawców. Wszelkie modyfikację przewidziane w systemach niskoprądowych; wszelkie podłączenia, modyfikacje, konfiguracje, aktualizację wizualizacji, należy konsultować z Zamawiającym. Szczegółowy zakres rzeczowy Robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Treść oferty stanowią następujące dokumenty: 1) Formularz oferty – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 3 do SIWZ), składany w oryginale. 2) Formularz cenowy (tabela elementów scalonych) – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. 4 do SWIZ), składany w oryginale. 2. Wraz z ofertą, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia/dokumenty: 1) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja zespołu pomieszczeń IV piętra na Centrum Badań Reach oraz remont pomieszczeń 12, 12a, 15 i 15a celem powołania i uruchomienia Centrum Badawczo-Rozwojowego BIO-MAS.
Dodano: 2024-07-07 - Adaptacja zespołu pomieszczeń IV piętra na Centrum Badań Reach oraz remont pomieszczeń 12, 12a, 15 i 15a celem powołania i uruchomienia Centrum Badawczo-Rozwojowego BIO-MAS.
Dodano: 2024-07-07 - Remont pomieszczeń budynku internatu ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2024-07-04 - Remont z przebudową toalet w budynku Muzeum w Łowiczu
Dodano: 2024-07-04 - Remont boisk w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego „Strefa21 – boisko wielofunkcyjne i skwer wypoczynkowy przy Kopernika 2”
Dodano: 2024-07-04 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 105 przy ul. Henryka Sucharskiego 2 w Łodzi.
Dodano: 2024-07-03 - Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: „Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym” – etap I
Dodano: 2024-07-03 - Rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Działy i Sambórz
Dodano: 2024-07-03 - Dobudowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej w budynku Leśnego Ośrodka Szkoleniowego "Nagórzyce" w systemie zaprojektuj i wybuduj – II postępowanie
Dodano: 2024-07-03 - Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grabowie przy ul. Kochanowskiego 2
Dodano: 2024-07-02