Przetargi.pl
Roboty budowlane związane z realizacją w latach 2020/2021 projektu pn. „Poprawa dostępności architektonicznej budynku Urzędu Miasta w Chełmnie (86-200) przy ul. Dworcowej 1 dla osób niepełnosprawnych – budowa windy wewnętrznej i podnośnika zewnętrznego”, współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III”

Gmina Miasto Chełmno ogłasza przetarg

  • Adres: 86-200 Chełmno, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 771 729 , fax. 566 771 774
  • Data zamieszczenia: 2020-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Chełmno
    ul. Dworcowa 1
    86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 771 729, fax. 566 771 774
    REGON: 87111848300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane związane z realizacją w latach 2020/2021 projektu pn. „Poprawa dostępności architektonicznej budynku Urzędu Miasta w Chełmnie (86-200) przy ul. Dworcowej 1 dla osób niepełnosprawnych – budowa windy wewnętrznej i podnośnika zewnętrznego”, współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są „Roboty budowlane związane z realizacją w latach 2020/2021 projektu pn. „Poprawa dostępności architektonicznej budynku Urzędu Miasta w Chełmnie (86-200) przy ul. Dworcowej 1 dla osób niepełnosprawnych – budowa windy wewnętrznej i podnośnika zewnętrznego”, współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III”. Zakres zamierzenia inwestycyjnego to roboty budowlane związane z budową windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta Chełmna oraz zewnętrznej platformy dla osób niepełnosprawnych. Projekt obejmuje budowę żelbetowego szybu windy w miejscu istniejących pomieszczeń UM, budowę pochylni nad schodami do piwnicy oraz zainstalowanie zewnętrznej platformy umożliwiającej dostęp osób niepełnosprawnych do części pomieszczeń UM. W części dot. instalacji elektrycznych wewnętrznych (zalicznikowych) dla zasilania windy i podnośnika osób dla niepełnosprawnych obejmuje: • zasilanie z istniejącej rozdzielnicy głównej windy osobowej (obwód zasilania siłowego, obwód zasilania oświetlenia windy, obwód gniazda serwisowego 230V); • zasilanie z istniejącej tablicy rozdzielczej podnośnika dla osób niepełnosprawnych; • instalacja ochrony od porażeń; • instalacja połączeń wyrównawczych; • instalacja ochrony przed przepięciami. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia zawarty jest w Dokumentacji budowlano-wykonawczej – branża budowlana oraz branża elektryczna, Audycie dostępności architektonicznej - załącznik nr 5 do SIWZ, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 6 do SIWZ oraz przedmiarze robót (materiał pomocniczy) - załącznik nr 7 do SIWZ. Decyzje administracyjne: - Decyzja Nr 443/2019 [znak AABŚ.A.6740.1.414.2019.AS] Starosty Chełmińskiego ws. udzielenia pozwolenia na budowę z dnia 20.12.2019 r.; - Postanowienie Nr MKZ/29/2019 [znak MKZ.4125.D.19.2019.KG] Burmistrza Miasta Chełmna z dnia 02.12.2019 r. ws. uzgodnienia przedmiotowej inwestycji. Adres inwestycji: 86-200 Chełmno, ul. Dworcowa 1, działka nr. 24/8 i 24/9, obręb 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w PLN w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr konta 88 1160 2202 0000 0003 3297 0926 odpowiednio z dopiskiem - Wadium – dla postępowania nr TI.271.7.2020.MM. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w gwarancji lub poręczeniu ich treść musi zawierać okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego wynikające z art. 46 ust.4a-5 ustawy Pzp. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 8. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na okres określony w ustawie dopuszczalną formą wadium, nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Wadium należy wnieść zgodnie z postanowieniami art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 11. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – według załącznika nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach