Przetargi.pl
Roboty budowlane z projektowaniem wodociągu w drodze bocznej od ul. Konopnickiej i w drodze bocznej od ul. Wiatracznej

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05822 Milanówek, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 227 248 039
  • Data zamieszczenia: 2017-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45
    05822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 227 248 039
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane z projektowaniem wodociągu w drodze bocznej od ul. Konopnickiej i w drodze bocznej od ul. Wiatracznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na: Roboty budowlane z projektowaniem wodociągów w ulicach na terenie miasta Milanówka, w ramach niżej wymienionych zadań: 1)Zadanie nr 1: Roboty budowlane z projektowaniem wodociągu w drodze bocznej od ul. Konopnickiej; 2)Zadanie nr 2: Roboty budowlane z projektowaniem w drodze bocznej od ul. Wiatracznej. Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na: 1)Zadanie 1: Roboty budowlane z projektowaniem wodociągu w drodze bocznej od ul. Konopnickiej; a)Wykonaniu projektu budowlanego oraz robót budowlanych ca. 149 m wodociągu w drodze bocznej od ul. Konopnickiej, zgodnie z warunkami przyłączeniowymi wydanymi przez Milanowskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.; b)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 2)Zadanie 2: Roboty budowlane z projektowaniem w drodze bocznej od ul. Wiatracznej. a)Wykonaniu projektu budowlanego oraz robót budowlanych ca. 142 m wodociągu w drodze bocznej od ul. Wiatracznej, zgodnie z warunkami przyłączeniowymi wydanymi przez Milanowskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.; b)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.. 1.3.W zakres realizacji każdego zadania wchodzą niżej wymienione czynności: 1)Wykonanie dokumentacji projektowej sieci wodociągowej - Przed przystąpieniem do prac projektowych Wykonawca wystąpi do administratora miejskiej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej tj. Milanowskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., z siedzibą w Milanówku,o wydanie warunków przyłączeniowych do miejskiej sieci wodociągowej. 2)Wykonanie robót budowlanych budowy sieci wodociągowej zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym; 3)Pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych; 4)Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej podczas wykonywania robót budowlanych. 1.4.Roboty budowlane będą prowadzone pod nadzorem Milanowskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 1.5.Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1)„Programie funkcjonalno-użytkowym” dla zadania nr 1, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 2)„Programie funkcjonalno-użytkowym” dla zadania nr 2, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 3)„Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 1.6.Wszystkie materiały do projektowania w zakresie zadania nr 1 i 2 Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt. 1.7.Dokumentacja projektowa dla zadania nr 1 i 2 winna być opracowana w sposób jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. 1.8.W zakresie zadania nr 1 i 2 nie należy opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych - w takim przypadku należy opisać parametry techniczne kwalifikujące równoważność rozwiązań. 1.9.Tam, gdzie w SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy P.z.p., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 1.10.Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania w imieniu Zamawiającego zezwolenia na realizację inwestycji, pozwolenia na budowę lub uzyskania przyjęcia bez uwag zgłoszenia na prowadzenie robót budowlanych. Przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót, niezbędne jest uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 1.11.Zamawiający przewiduje stawianie w niżej wymienionym zakresie wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy(Dz. U. z 2016 r. poz. 1666), o których mowa w art. 29 ust. 3 a ww. ustawy: 1)Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, iż zatrudni na umowę o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy P.z.p., osoby skierowane do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie wymienionych czynności tj.: wykonywania robót ziemnych, montażowych i pomocniczych oraz obsługi ciężkiego sprzętu budowlanego i środków transportu na cały okres realizacji przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 02.02.2017 roku, do godz. 12.15 wnieść wadium w wysokości: dla Zadania nr 1 w wysokości: 800,00 zł dla Zadania nr 2 w wysokości: 800,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach